PDA

Zobacz pełną wersję : Informatyka zaocznie w Warszawie. Jaka uczelnia

mezo
13-10-14, 08:00
Witam. Interesuje mnie podjęcie studiów informatycznych od przyszłego roku. Na razie rozglądam się za odpowiednią uczelnią dla siebie.
Specjalizacje jakie mnie pasjonują to: grafika komputerowa oraz bazy danych.
Raczej w trybie zaocznym ponieważ chciałbym połączyć pracę zawodową ze studiami.
Jaką uczelnię możecie polecić?

pepka
14-10-14, 07:33
Witam. Interesuje mnie podjęcie studiów informatycznych od przyszłego roku. Na razie rozglądam się za odpowiednią uczelnią dla siebie.
Specjalizacje jakie mnie pasjonują to: grafika komputerowa oraz bazy danych.
Raczej w trybie zaocznym ponieważ chciałbym połączyć pracę zawodową ze studiami.
Jaką uczelnię możecie polecić?

Ja aktualnie studiuję informatykę na Wyższej Szkole Informatyki,Zarządzania i Administracji w Warszawie - w internecie możesz sobie poczytać o ich kierunkach. Informatyka jest tam na inżynierskich.
Sama mimo, że jestem trochę takim rodzynkiem ( nie ma wielu dziewczyn na tym kierunku) to jednak nie mam forów :P Nauki nie mało jednak to dobrze ponieważ przekazywane są same konkrety, żadnych niepotrzebnych głupot.

Cudak
17-10-14, 14:21
Popieram koleżankę, na informatyce na WSIZiA w Warszawie kobiet jest jak na lekarstwo. No ale nie chodzimy tam dla przyjemności, tylko żeby się czegoś nauczyć . Zresztą zawsze można popatrzeć na studentki dziennikarstwa :). Nasza uczelnia jest dobra pod tym względem, że wykładowcy to ludzie, którzy na co dzień pracują lub pracowali w zawodzie, więc przekazują nam różne tajniki branży, o których akademik nie ma na ogół pojęcia. Oczywiście, najważniejszą zasada dobrego informatyka jest to, ze zawsze robi kopie zapasowe, ale jak pójdziesz już na studia, to poznasz jeszcze inne szczegóły. Chyba warto też na koniec wspomnieć, że uczelnia oferuje stypendia, i to nie tylko za dobre oceny, ale i socjalne.

mezo
24-10-14, 07:16