PDA

Zobacz pełną wersję : Co na przedwczesny wytrysk



pepka
07-01-15, 10:37
Cześć ! Piszę w dziale męskim bo może Wy - faceci coś mi doradzicie. Mój mąż jest totalnym krótkodystansowcem. Nie wiem co mu się stalo, kiedyś tak nie było a teraz potrafi skończyć w kilka sekund. No móże do 3 minut jak robimy to drugi raz.
Sama jestem niezaspokojona, mąż również widzę jak się frustruje
Może jest to skutek stresu?
Jak sobie z tym radzić?

Cudak
08-01-15, 10:25
Może się stresuje albo po prostu mu tak dobrze i jego frustrację powoduje to,że coś od niego chcesz.
Są dwa rozwiązania:
albo ćwiczenia ( niemniej to nie u każdego zdaje egzamin i też wymaga silnej woli)
albo (tu wycięta próba spamowania) - jest to kuracja tabletkami, obecnie chyba jedyny skuteczny oraz przebadany środek.

pepka
09-01-15, 06:26
Może się stresuje albo po prostu mu tak dobrze i jego frustrację powoduje to,że coś od niego chcesz.
Są dwa rozwiązania:
albo ćwiczenia ( niemniej to nie u każdego zdaje egzamin i też wymaga silnej woli)
albo (kolejna próba spamowania) - jest to kuracja tabletkami, obecnie chyba jedyny skuteczny oraz przebadany środek.
Czy te tabletki są bezpieczne ? Co zawierają, że dzięki nim można dłużej uprawiać seks?
Ćwiczeń ponoć próbował ( chociaż szczerze to nawet mnie nie ciekawi jakich ...). Ale mu ponoć nie pomogły.

ratun
13-01-15, 20:51
Po prostu rozluźnij trochę mięśnie:)

frigo
14-01-15, 12:05
Witam, mi osobiście pomaga alkohol w niedużych ilościach, np. jakiś drink przed stosunkiem.

Cudak
21-01-15, 06:54
Czy te tabletki są bezpieczne ? Co zawierają, że dzięki nim można dłużej uprawiać seks?
Ćwiczeń ponoć próbował ( chociaż szczerze to nawet mnie nie ciekawi jakich ...). Ale mu ponoć nie pomogły.
Pewnie,ze bezpieczne. (tu próba spamowania) zawieraja same ziolowe skladniki, zreszta zerknij sobie:
(wycięta próba spamowania)
Moze nie jest to obecnie najtanszy srodek na rynku ale posiada wszystkie certyfikaty, jest dopuszczony, przebadany oraz udowodniono jego skutecznośc. Chyba wiecej pisac tutaj nie musze.

mezo
22-01-15, 08:08
A na mnie właśnie alkohol bardzo źle działa . Moze wstyd sie tutaj przyznac ale mialem po nim zaburzenia erekcji :P
Z kolei (dalszy ciąg próby spamowania tym samym) Okazaly sie skuteczne. Radze jednak brac cały komplet. Zarówno tabletki jak i spray. TYlko wtedy dzialanie jest naprawde skuteczne. Takie jakiego sie oczekuje.
Pozdro.

jan
28-01-15, 09:12
Potwierdzam. Ćwiczenia nie działają. Większość preparatów równeiż nie. Szczególnie te wszystkie cuda na allegro sprzedawane przez nieznanych sprzedawców w niskich cenach. Również miałem do czynienia z jednym z nich (tutaj wycięty spam) i obecnie widzę,że jest to w zasadzie jedyny skuteczny środek ( i nic dziwnego w sumie poniewaz jest przebadany oraz dopuszczony).
Z drugiej strony niewpodzianka równiez moze sie zdarzyc. Szczegolnie jak człowiek masturbował sie całe zycie a trafia na jakąs swietna dziewczyne.

Dog
27-06-15, 11:02
To racja jak człowiek sie masturbował całe życie i później poznaje dziewczynę fajna przychodzi do sexu a tu szybo kończy bo tak organizm przyzwyczaił sie do szybkiego kończenia. Dlatego trzeba ćwiczeń panować nad sobą, żeby tak się nie podniecać mocno nie jest to łatwe ale ważniejsze jest to żeby partnerka też była zadowolona z sexu. Warto jest powalczyć proponuje do tego stosować preparat (próba spamowania) jest sprawdzony i wiele osób go stosuje, to jest moja recepta na to żeby tak szybko nie dojść . Wiem coś o tym bo miałem ten sam problem i ja tak sobie z tym poradziłem tu macie namiary na tan preparat ...

Petti
04-08-15, 21:40
Masz troche racji chociaż nie zawsze jest tak jak mówisz, niektórzy tak po prostu maja genetycznie... To tak samo jak z impotencją jest uwarunkowane raczej genetycznie i pomagaja na to tylko konkretne leki... Z przedwczesnym wytryskiem jest podobnie, niektórzy po prostu nie mogą inaczej...

Bigos11
02-03-16, 13:20
hej, lepiej byłoby jednak skonsultować się ze specjalistą, tylko najpierw musisz do tego przekonać faceta a z tym będzie trudniej bo to w ogóle ciężki dla chłopa temat. spróboj kilka razy, on sam musi chcieć. a jak kompletnie się nie uda, a Ty nadal będziesz niezaspokojona to wezcie coś z sieci na próbkę.. podobno to super działa nie wiem bo nie stosowałem ;)

polson
04-10-17, 08:26
Tak tak. Od razu ikść do specjalisty i faszerować się sildenafilem ( czy viagrą jak komu wygodnie ponieważ są to dwa takie same środki). Po pierwsze należy raczej zastanowić się co jest powodem zaburzeń erekcji bo może byc ich sporo:
zła dieta
stres
nieodpowiednia aktywność fizyczna

Nie jest to rówineż dolegliwość , która dotyka wyłącznei starszych meżczyzn. Młodzi również chorują tylko wielu sie do tego nie przyznaje. Zwyle pomaga coś ziołowego.

Kaja Metrowska
04-10-17, 13:45
Ziołowych? słyszałam, że sam imbir pomaga ale nie wiem jak to w praktyce wygląda.

polson
05-10-17, 12:54
A nie przypadkiem żeń szeń? Nie myl imbiru z żeńszeniem :P Bo właśnie ponoć żeń szeń jest o wiele lepszy na erekcję a nie jest to jednak to samo. Poza tym o wiele lepsze są środki z l arginina. L arginina sprawia,ze poprawia się ukrwienie narządów płciowych. Zwiększa się ilość azotu w krwi. Na tym polega jej działanie. Poza tym polecam inną dietę. Nie powinno się nadużywać alkoholu. Przynajmniej nie przed seksem ( co nie jest w sumie takie dziwne ponieważ jak się napijesz to penis Ci raczej nie stanie). Poza tym sam temat dotyczy nie tylko zaburzeń erekcji ale przedwczesnego wytrysku. O ile na zaburzenia erekcji pomogą niektóre, to na zaburzenia wytrysku polecam coś innego. Jak chusteczki czy też po prostu masturbację pod prysznicem.

Kaja Metrowska
06-10-17, 12:42
Chusteczki? A o tym nie słyszałam?

polson
09-10-17, 12:55
Bo nie jest to tak znane, chociaż moim zdaniem o wiele lepsze niż specjalne gumy. Po pierwsze można je stosować nawet jak nie używacie z laską prezerwatyw a jak wiadomo bez gumy jest o wiele przyjemniej.Po drugie nie mają ( przynajmniej w moim przypadku) takiego negatywnego działania jak prezerwatywy ze środkiem znieczulającym członka kiedy to niczego nie czułem podczas fiku-miku.

Nielatający
13-08-19, 10:09
Warto jest też przetestować specjalne plastry Stimeo Patches (https://ambasadazdrowia.com.pl/stimeo-patches-2-ratunek-dla-twojej-erekcji/), które zdecydowanie potrafią pomóc w problemach dotyczących erekcji, jak i czasu trwania stosunku ;)