PDA

Zobacz pełną wersję : Moje fotki

strugideszczu
14-01-06, 22:36
Witam i zapraszam do ocenty mojej strony http://pejo.toxic.pl ...nie chodzi mi o laya tylko o same fotki ... jak wam się podobają, co do laya chcialbym go zmienić ...jakieś propozycje...pomocna dłoń.... :)

damo
15-01-06, 00:03
Nie znam się na fotografii ale na moje oko niektóre fotki są ciekawe(szczególnie "personal work"), reszta nawet nawet.
Ostanie 2 kategorie nie wczytują się albo są puste.
Jeśli chodzi o laya to proponowałbym przejrzeć stronki słynnych fotografów, bardziej doświadczonych.Myślę że ten jest dobry, jedyne co mógłbyś poprawić narazie to menu gdyż jest ono troche mało widoczne( być może je troche obniżyć albo lekko powiekszyć).

Tak na marginesie ostatnio znajomy posłał mi link do jakiejś rosyjskiej galerii fotografii.
http://www.photosight.ru jesli jeszcze nie widziałeś a interesujesz się fotografią pewnie Ci się spodoba

aranruth
17-01-06, 08:06
Hmm jesli chcesz ocenic zdjecia to idz na fotoarts.pl

Hmm a zdjecia? Niktore sa spoko, na niektorych brakuje mi gry swiatla, wiekszosc zdjec masz identycznie oswietlonych, ostatnio modny stal sie portret niekonwencjoalny czyli nie tylko postawienie modelki przed obiektywem tylko wymyslenie jakiejs scenografii itp itd.

Hmm i pamietaj jedno, nie ofotgrafujesz twarzy tylko czlowieka, bo u Cibeie nie widze tego...

wojpap
17-01-06, 11:27
na zdjeciach sie znie znam, ale trzeba przyznac ze niektore byly nawet nawet. najbardziej na stronce mnie denerwowal layout, szczegolnie ten scroolbar (no nie wiem ale jestem jakos uczulony na nie). stary musiz zmienic tego laya. dodaj w niego cos takiego co trudno nazwac, nie wiem zycia, wyrazistosci, charakteru (jakby nie patrzec te przymiotniki moglbys tez zastosowac do niektorych zdjec :P) no poprostu tego czegos, tylko nie przesadz, bo co za duzo to niezdrowo.

Pozdrawiam i zycze powodzenia

Siriah
19-01-06, 23:35
Strona nie działa...
w skali 1/10 - 0

WebLion
20-01-06, 10:09