PDA

Zobacz pełną wersję : Router pod neostradę

benq
28-04-06, 18:36
Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś routera z adsl pod moje neo, gdyż mam już dosyć bawienia się z instalacją tego badziewia na linuksach. Dosyć często (co kilka miesiąecy) testuje sobie różne dystrybucje linuksa i zawsze mam problemy z tym badziewiem (Sagem usb 800), no może poza wyjątkiem auroxa 11.1 (nawet na livecd ruszył net). Więc postanowiłem to wymienić. Muszę mieć tylko pewność że będzie mi działać w linuksie. Więc tu jest moja prośba do Was abyście mi doradzili jaki router mam zakupić?

Za odpowiedzi będe wdzięczny.

Ps. Najprawdopodobniej nie będzie mnie przez weekend przy kompie, ale prosiłbym o pomoc bo może już w poniedziałek zakupię jakiś sprzęt :D

babcia_samo_zło
28-04-06, 18:39
http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/444880

benq
28-04-06, 19:46
---------- 19:50 28.04.2006 ----------

Aha zapomniałem napisać, że nie mam karty sieciowej (nie znam się na ustawianiu sici innej niż neostrada na usb :D ) ale nie wiem czy jest mi potrzebna a z resztą poradźcie coś mi. A ja w tym czasie poszukam jak to się robi :D

---------- 20:37 ----------

Doszłem do tego że pod linuxem mniej problemowe jest podłączenie routera pod sieciówkę a ja takowej nie posiadam, bo podobno przy podłączeniu do usb mogą być problemy.
Zawsze wiatr w oczy :(

---------- 20:46 ----------

Czyli muszę kupić kartę sieciową i router? A może da sie to jakoś kupić w jednym (dwa w jednym sieciówka i router czy coś podobnego, nie wiem bo się nie znam :cry: )

babcia_samo_zło
28-04-06, 22:18
Czyli muszę kupić kartę sieciową i router? A może da sie to jakoś kupić w jednym (dwa w jednym sieciówka i router czy coś podobnego, nie wiem bo się nie znam

Ogolna zasada jest taka, modem ADSL zostaje podlaczony do routera i sygnal z routera musi byc przeslany do kompa przez karte sieciowa, czy to po kablu czy bezprzewodowo, ale przez karte sieciową.