PDA

Zobacz pełną wersję : Asus X1300 Series



babcia_samo_zło
09-05-06, 18:40
Ave ;)

Karte ta mam od nieco ponad miesiąca, na początku luz, ostatnio zwiechy non-stop a czasem nawet z samodzielnym restartem systemu po czy ukazuje się mym pięknym oczom komunikat:
http://img197.imageshack.us/img197/3013/blad9zx.png
Oczywiscie przy bardziej wymagających programach, przy normalnym korzystaniu z kompa (w sensie internet Word itp) nic siem nie dzieje, myslalem, ze moze chlodzenie ale raczej odpada.
Stery najnowsze.
Windows XP HE

Wie ktos o co chodzi :?:, zaczyna mnie powoli krew zalewać.

benq
09-05-06, 18:52
Ja mialem takie cos na Radeonie 9200, wina byla pamiec w karcie. Karta do wymiany. Mam nadzieje ze u ciebie to nic powaznego. W moim przypadku nawet reklamacji mi nie uwzglednili. Gdy zanioslem karte do komisu koles mi mowi ze to pamiec padnieta. Najlepsze w tym wszystkim ze 3dMark tego nie wykrywal :evil:

Ps. Przepraszam za brak polskich ogonkow ale testuje sobie distro Astrumi (http://cyti.latgola.lv/ruuni/index_en.html) - zajefajne distro z E 17 od naszych polnocnych sasiadow litwinow :D

babcia_samo_zło
09-05-06, 18:59
Sciagam 3D Mark, zobaczymy, nie pomyslalem, ze to moze byc pamięc. Jakby co karta nowa, z gwarancja nie powinno byc problemow : )
Punkcik dla Ciebie ;)

Ktos ma inne pomysly :?:

szary_user
09-05-06, 19:48
Ktos ma inne pomysly

1. Pobierasz programik Driver Cleaner http://dobreprogramy.com/index.php?dz=2&id=471&t=29
2. Pobierasz modyfikowne stery Omega http://www.omegadrivers.net/
3. Wywalasz zainstalowne stery Driver Cleanerem, restart i instalka Omega.
4. Test 3D Markiem.

I taka mała uwaga - niezawsze najnowsze stery znaczy najlepsze ;)

benq
09-05-06, 20:13
Jakby co karta nowa, z gwarancja nie powinno byc problemow : )

Tez tak myslalem ale w firmie co kupilem ta karte mowili mi ze nic nie znajduja i ze karta jest dobra zaplacilem tylko 30 zl za testowanie kompa :evil: . Poszlem do sklepu i kupilem sobie druga karte tym razem w innej firmie. Po jakims roku czasu postanowilem ze moze ja wcisne do jakiegos komisu a tu zonk bo okazuje sie ze pamieci sa padniete, no i oczywiscie z gwarancji nici. I jak tu sie nie wkurzyc.

Wszystkim pseudo informatykom z firmy HITECH w B-stoku :paluszek: