PDA

Zobacz pełną wersję : ponownie bluetooth, ale cos z innej beczki :))



bustagryps
02-06-06, 10:22
Witam wszysttkich Forumowiczow. Jestem tu po raz pierwszy.

Jak wszyscy, a przynajmniej wiekszosc mam pewien problem, z ktorym nie moge sie uporac juz od dluzszego czasu.

Mam notebook'a IBM T30 (model 2366 - 57G). Jest w nim bluetooth wbudowany. Nie byl mi potrzebny wiec go nie uzywalem, bo od samego poczatku nie chcial dzialac. Ale ostatnio nabylem pare przedmiotow wykorzystujacych technologie BT ( Motorola L6, myszka Hama) i walcze ze swoim bluetoothem zeby go poprawnie zainstalowac i uzytkowac.

Jak dotad bezskutecznie. BT nie widzi zadnych obiektow w poblizu kompa, mimo ze leza wlaczone obok niego. Mam WIN XP PROFESSIONAL + SP2, ktos mi gdzies napisal na forum IBM, ze to wlasnie przez sp2 nie moge poprawnie uzywac BT.

Co do sterownikow to sciagnalem je ze strony IBM i zainstalowalem BT, w menedzee urzadzen widzi go jako poprawnie zainstalowanego i na tym sie konczy. Nie widac zadnych urzadzen :/

Bardzo prosze o jakies wskazowki
Pozdrawiam!!

krYsti
02-06-06, 10:48
Jaki soft? Jaki producent? Gdzie nie widać żadnych urządzeń i co robisz, żeby sprawdzić czy widać, czy nie?

bustagryps
02-06-06, 11:17
---------- 12:16 02.06.2006 ----------

wvdsfdfvd

---------- 12:17 ----------

Bluetooth Connection wizard
oraz my bt places

krYsti
02-06-06, 12:24
wvdsfdfvd
To jest producent, czy nazwa oprogramowania, którego używasz do BT?

bustagryps
02-06-06, 14:29
Sorry, oczywiscie to blad z mojej strony (cos mi sie dzialo z tym forum i nie moglem zamiescic odpowiedzi)

A wiec sytuacja wyglada nastepujaco. Uzywam oprogramowania od IBM. To sie nazywa My Bluetooth Places, Bluetooth Connection Wizard. Widzi juz moja Motke L6 i moge kopiowac wszystko, problem pozostaje z bezprzewodowa myszka HAMA, ktora widzi, ale nie moze spawrowac....

Prosze o pomoc