PDA

Zobacz pełną wersję : Jak przyspieszyć działanie komputera?

Franio
02-09-06, 12:19
Helo Helo To znowu Ja ten co w google.pl szukac nie umie...

Mam komputer :
Duron 1100MHz
256Mb Ram
GeForce 2MX 400 32mb

płyta głłwna hmmm AOpen ... jaka nie wiem spaliła mi się poprzednia GigaByte znaczy sie działa tylko jakies kontrolery od myszki i klawiatury nie pykały nie znam się

Dyski:
Fujitsu 10Gb (pamieta moj 1 komputer ehh kiedys 10gb to było cos a teraz nic)
Maxtor 39Gb

O co mi chodzi ...
A mianowicie o to , iź komputer diabelnie wolno chodzi ... a jak juź ucruchomie Skype Tlen InreadMail , emule ... to wogole ... Zdjecia wolno chodza ... filmy sie zacinaja ... i brrrrr ...

Za malo dysku ... od kiedy mam aparat to miejsce juz sie wyczerpalo ...

ale nie o tym ...

chciałbym się dowiedzieć co zrobić aby za małe pieniądze usprawnić działanie tego sprzętu ... ? Nie uźywam komputera do grania w gry ... takźe nie potrzebuje jakiegoś super wypasu ... szczerze to chciałbym jak najmniej w to włoźyć kaski ...

Chce źeby komp działał szybko ... uźywam go do internetu , czasami photoshop , word i takie tam ... :) Filmy ...

Siriah
02-09-06, 12:50
Generalnie: do sprawnego dziaania XP potrzebuje 512 ramu - jeeli bdziesz mia 1GB te nic zego si nie stanie. :wink:
do RAM'u, ale jeeli chce osign przyzwoity efekt - przy rozbudowie ramu - najlepiej dokupi albo drug identyczn (chodzi mi o struktur pamici, a nie o wielko koci jako takiej), albo sprzedaj t i kup jedn wiksz.
Dwa: na Allegro, za niewielkie pienidze moesz kupi procka na wymian - jaki Barton powinien przynie widzialne przyspieszenie.
Po trzecie - czy aby ten Twj komputerek nie jest zasyfiay: fizycznie i software'owo. Czyli:
- wydmuchaj kurz ze rodka (szczeglnie z radiatora na procu);
- przesmaruj sam proc past termoprzewodzc;
- wyczy kompa ze zbdnego/szkodliwego oprogramowania (Regcleaner, SpyBot, AV)
Pozdro.

r-mi
02-09-06, 13:47