PDA

Zobacz pełną wersję : Wirtualne zakupy

selena
07-01-08, 09:01
Przez internet można kupić dosłownie wszystko, począwszy od sprzętu AGD na drobiazgach kończąc. Zakupy przez internet są wygodne, ale czy bezpieczne, czy zawsze jesteśmy z nich zadowoleni?
To kobiety najczęściej zajmują się zakupami, wiele moich koleżanek preferuje wirtualne zakupy, ja osobiście nie kupuję w necie, mam wrażenie, że kupuję kota w worku a to mi nie odpowiada.
Co sądzicie na ten temat?

stilgar
07-01-08, 09:37
ja kupuję przez neta wszystko co się da :)

oczywiście nie kupuję chleba czy warzyw, bo do poczty mam dalej niż do sklepu, ale książki czy elektronika...
sprzęt AGD kupuję w normalnych sklepach - powód prosty - nie znam się na tym, więc muszę obejrzeć te wszystkie rzeczy w sklepie, ewentualnie poradzić się sprzedawcy, zanim coś wybiorę - ostatnio trzy godziny kupowałem mikser, aż mi się ochrona zaczeła przyglądać :D

co do bezpieczeństwa - jak kupujesz w sklepie internetowym, to masz pewnośc, że to jest bezpieczne - sklepy nie mogą sobie pozwolić na niezadowolonych klientów - raz przy zamówieniu z merlina dostałem książkę z rozdartą okładką (rozdarcie na ok 2 cm) - kiedy ich o tym poinformowałem od razu zaproponowali mi wymianę książki na drugą lub 10% zniżki na następne zamówienie.

kupując na allegro masz system komentarzy, które pozwolą ci ocenić, czy ktoś jest solidny czy nie, ale pewne ryzyko zawsze jest - ktoś mógł ukraść konto dobrego użytkownika i teraz wyłudza pieniądze.

W dodatku - zawsze kiedy się da zamawiam przesyłki za zaliczeniem pocztowym - przynajmniej mam pewność, że jak paczka nie dojdzie, to nie będzie mój problem :)

selena
07-01-08, 10:26
Z pewnościa nie kupiłabym sprzętu AGD, ubrania czy obuwia, rozmiar rozmiarowi nierówny, kolor czy fason też może odbiegać od mojego wyobrażenia, poza tym naocznie chcę widzieć co kupuję.
Sprzedawca może swój towar zachwalać, wyretuszować fotkę towaru, to też mnie powstrzymuje.