PDA

Zobacz pełną wersję : komputer w sieci wifi - problem - pomóżcie proszę

stefanek
22-03-08, 18:04
Cześć wszystkim.
zaczne od tego, ze jestem zielona jesli chodzi o sieci wifi (ogolnie zakladanie, konfiguracja). Być może i podobny temat by już poruszany na tym forum, jednak czytając te wszystkie posty jeszcze bardziej jestm zakręcona, dlatego postanowiam napisac nowy i opisać swój problem - liczac na to że znajdzie sie jakas dobra duszyczka, która mi pomoże.
A więc...mój laptop jest podlaczony bezprzewodowo (wifi) do netu, który dzielę wspólnie z wspólokatorami. Oni równiez maja laptopa podaczonego do netu za pomoca wifi. Sprawa wygladala nastepujaco- oni zalatwili sobie neta, podlaczyli sie, dopiero pozniej podlaczony zostal moj komp. osobiscie tego nie robilam, bo jak pisalam juz wczesniej kompletnie sie na tym nie znam. Na poczatku wszystko chodzilo super, wyswietlala mi sie sila sygnalu na 80-90% z komunikatem Connected. Wtedy cos zaczelo dziac sie u moich wspollokatorow nagrzebali cos w swoim komputerze i teraz mam ogromne problemy ze swoim polaczeniem. Pojawia sie napis No connected pomimo ze net chodzi ( sila sygnalu 20-30%!!!), kiedy wlanczaja swoj komputer automatycznie sygnal u mnie wzrasta ale tylko do max.40-50 %. Nie moge juz normalnie korzystac np. ze skypa (ale podejrzewam ze jest to spowodowane niskim sygnalem). Probowalam rozmawiac z wspollokatorami ale wypieraja sie aby cokolwiek zmieniali. Dodam ze oni maja sygnal na ponad 90%.U nich na kompie wyswietla sie ze sygnal jest znakomity - z kolei nu mnie ze slaby. Za net placimy po polowie, ja czuje sie oszukiwana, daltego prosze was o pomoc. Moze ktos wyjasni mi dlaczego tak jest?? jak i czy mozna to zmienic??Aha, poza tym prosze odpowiedzcie mi na pytanie czy mozliwe jest ze maja zrzuty mojego ekranu na swoim monitorze??Nie mam do kogo zwrocic sie o pomoc, obecnie siedze za granica , korzystam z irlandzkiej sieci Eirkom.
Prosze o wyrozumialosc i pomoc, dzieki

Jurgi
22-03-08, 18:25