PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z uruchomieniem Stalker



Bartek1034
25-03-08, 12:36
Niedawno kupiłem grę i po zainstalowaniu mam problem z uruchomieniem Stalker bo pojawia się błąd po rosyjsku. Co robic? Konfiguracje mojego kompa:Windows XP Home Edition SP2, AMD AthlonXP 2000+ 1,6ghz, 512 ram ddr, karta graficzna Radeon 9550.

Błąd: Die Page-Datei ist deaktiviert oder die Dateigrobe reicht nicht aus.

Um zu funktionieren braucht das Spiel eine Page-Datei von mindestes 2GB.
Bitte die Systemkonfiguration anpassen, bevor das Spiel erneut gestartet wird.

M461K
25-03-08, 12:40
Zrób screena, zawsze się ktoś znajdzie kto umie cycylicę

RóZiU
25-03-08, 12:41
Możliwe że się burzy o konfiguracje kompa. Że jest za słaba;-). Tutaj masz wymagania: http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=285&p=1306

RóZiU
25-03-08, 14:32
Ten błąd jest po niemiecku;-) Nie znam za bardzo niemieckiego ale można się dużo domyśleć;-)
Um zu funktionieren braucht das Spiel eine Page-Datei von mindestes 2GB 'Do funkcjonowania jest potrzebne 2 GB ?? ale czego? Ram?" dziwne...;-/
Bitte die Systemkonfiguration anpassen, bevor das Spiel erneut gestartet wird "Proszę przystosować konfiguracje systemu, zanim uruchomisz grę";-) Chyba... Ale nie wiadomo o co z tym chodzi;)

najlepiej wrzuć screen!!

Bartek1034
25-03-08, 14:47
jak wrzucic screen?

M461K
25-03-08, 14:52
naciskasz klawisz print screen, otwierasz painta i wklej lub ctrl + v zapisujesz i wrzucasz poprzez imageshack.us

Bartek1034
25-03-08, 15:00
Juz nie trzeba działa mi ta gra!!!!!!! Róziu dzięki ze mi przetłumaczyłeś błąd bo nie uczę sie niemieckiego. Trzeba było zwiększyc pamięc wirtualną na minimum 2gb. Jeszcze raz dziękuję.

Gibas
12-04-08, 23:39
Błagam niech ktos mi pomoże, w głownym menu mam cały czarny ekran!! raz przez przypadek udalo mi sie trafic cos i wlaczyla mi sie gra... tyle ze widzialem tylko trawe a jak spojrzalem w gore ekran byl czarny... blagam niech mi ktos pomoze, zakupilem ta gierke z mysla ze wroce do domu, zaistaluje i pogram a tutaj blad na bledzie.

moj sprzet to: Intel Celeron 3,06 ghz, 512 RAM, Radeon 9250/9200 128 MB, Windows XP.

Toto
13-04-08, 08:14
Kilka postow wyzej masz linka do wymagan tej gry i jak sobie tam klikniesz to sie dowiesz, ze ta gra nie obsluguje Twojej karty graficznej.