PDA

Zobacz pełną wersję : Jak legalnie zarabiać w internecie

pitbull82
01-02-05, 08:04
Witam

Chciałem się Was zapytać, czy żeby wykonywać jakieś zlecenia internetowe typu np. wykonanie prostej strony, stworzenie skryptu trzeba koniecznie mieć swoją firmę? Wiem, że jest coś takiego jak umowa - zlecenie, ale nie wiem, czy trzeba mieć do tego zarejestrowaną jaką działalność i co konkretnie jest potrzebne. Jak się wtedy płaci podatek?

Pozdrawiam i czekam na wyjaśnienie sprawy, bo w tej kwestii jestem zielony :/

PS. Wcale nie miałem się zamiaru w coś takiego bawić, ale od czasu do czasu zdarza się, że ktoś mi wysyła maila z prośbą o zrobienie czegoś za co mógłby m czasami wziąć jakieś pieniądze...

deep_file
01-02-05, 11:18
Witam

Chciałem się Was zapytać, czy żeby wykonywać jakieś zlecenia internetowe typu np. wykonanie prostej strony, stworzenie skryptu trzeba koniecznie mieć swoją firmę? Wiem, że jest coś takiego jak umowa - zlecenie, ale nie wiem, czy trzeba mieć do tego zarejestrowaną jaką działalność i co konkretnie jest potrzebne. Jak się wtedy płaci podatek?

Pozdrawiam i czekam na wyjaśnienie sprawy, bo w tej kwestii jestem zielony :/

PS. Wcale nie miałem się zamiaru w coś takiego bawić, ale od czasu do czasu zdarza się, że ktoś mi wysyła maila z prośbą o zrobienie czegoś za co mógłby m czasami wziąć jakieś pieniądze...

Czy Ty naprawde chcesz placic podatki? Wcale nie musisz miec dzialalnosci jesli klient nie zawoła faktury.
Od razu z gory zaznaczaj ze faktur nie wystawiasz - i nie bedziesz musial miec nic zarejestrowanego zeby wykonywac tego typu zlecenia.

I w sumie wyjdzie Tobie i klientowi na ręke.

W takiej konfiguracji sytuacji jaka podaje wystarczy zwykla umowa.

Powodzenia!

pitbull82
01-02-05, 11:20
No ale przepraszam - czy takie zarabianie i nie płacenie podatków jest w naszym kraju legalne :?: Wydaje mi się, że nie za bardzo...

deep_file
01-02-05, 11:41