PDA

Zobacz pełną wersję : pentagram cerberus ADSL 2+

megusia
16-07-08, 22:40
witam,
mam wielka ogromna prosbe do wszytskich... pomozcie mi skonfigurowac ten roterek co w temacie pod neostrade bezprzewodowo... meczylam sie dzisiaj z tym 3 godziny i nic:((( ogolnie udalo mi sie polaczyc z siecia bezprzewodowa ale net nie dziala...:((( zresetowalam wszytskie ustawienia i na dzis skonczylam i postanowilam prosic o pomoc poniewaz w tym temacie jestem totalnie zielona nie wiem co znacza jakies VPI VCI itp itd i nie mam pojecia jak i co powinno byc po kolei ustawione pod neostrada... dodam ze chcialabym zeby byla to siec chroniona haslem szyfrowanie wpa nie wep i raczej zeby byla to siec dostepna tylko dla tych ktorzy beda znali haslo a nie ze cale osiedle bedzie "korzystalo" z mojego netu... szukalam w necie jakiejs konkretnej najlepiej z obrazkami co krok po kroku zrobic konfiguracji tego routera pod neo ale nic nie ma...:(( dlatego prosze o szybka pomoc...
z gory bardzo dziekuje za szybkie odpowiedzi
pozdrawiam.

Marshall
17-07-08, 18:08
W pudelku z routerem powinna byc ksiazeczka instalacji i obslugi.
Jest tez kreator, ktory pozwala wpisac podstawowe dane potrzebne do podlaczenia. Dane te otrzymasz od TP S.A. chocby telefonicznie.
Dane z wikipedii:
* Mode: Routing (parametr dotyczy tylko niektórych modeli routerów)
* Encapsulation: PPPoA (RFC2364) lub PPPoE
* Multiplex: VC multiplexing (VCmux)lub LLC
* Virtual Path ID (VPI): 0
* Virtual Circuit ID (VCI): 35
* DSL Modulation : G.dmt (ITU G.992.1) lub Multimode
* Maximum Transmission Unit (MTU): 1492 lub Auto
Do tego jeszcze indywidualny login i haslo.

Podaj dokladny model routera, to pomoge ustawic radiowke - standardowo net zadziala dopiero, jak dopiszesz adres MAC karty sieciowej do panelu konfiguracyjnego routera.

megusia
18-07-08, 18:38
witam,