Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Początkujący
    Dołączył
    June 21
    Postów
    3
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    5400 porad dla 360 klientów

    A dokładniej to 359 - co taki wynik mówi o jakości usług świadczonych przez kancelarię?
    Dodajmy od razu, że chodzi o sprawy związane z upadłością konsumencką. Patrząc na te liczby, wychodziłoby że zdecydowana większość osób zwyczajnie nie spełnia przesłanek, aby ogłosić bankructwo i sądowo się oddłużyć - przez rozłożenie należności na raty albo i całkowite umorzenie.
    Jakieś inne wnioski Wam się nasuwają na podstawie tych danych?

  2. #2
    Początkujący
    Dołączył
    June 21
    Postów
    3
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Odp: 5400 porad dla 360 klientów

    EDIT
    Wszystkie liczby zostały zaczerpnięte z https://www.oglosupadlosckonsumencka...c-konsumencka/ - jest ich tam trochę więcej, ale te tytułowe wydają mi się najważniejszymi statystykami.

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Jak czytać DI?

Powered by  
ATMAN EcoSerwer