Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
    Anonymous
    Gość

Twoja ocena: Yes No

Prężny aparat urzędniczy

Dostałem dzisiaj pisemko z prośbą o odebranie karty powołania. Zdziwiłem się nieco, bo przeiceż studiuję i wojsku nic do mnie.

Dzwonie do WKU i czekam tam, po pertraktacjach z jakąś miłą panią sprawa się wyjasniła.

Okazało się że Uniwersytet Opolski, uczelnia na której nigdy nie studiowałem, wysłała do WKU zawiadomienie, że tam nie studiuję.

No jasne, że nie studiuję bo studiuję w Łodzi, a z listy studentów w UO to powinienem zostać skreślony już na początku października. To prawda, zę złożyłem tam papiery, ale studiów nie podjąłem.

Nagle ni stąd ni zowąd UO sobie o mnie przypomniał i wysłał do WKU zawiadomienie o moim rzekomym nieuctwie. WKU wzieło to sobie do serca i wystawiło mi kartę poborową.

Najepsze jest to, zę z listy UO powinienem zostać skreślony 1 października. Pierwsze zawiadomienie o rzekomym skreśleniu dotarło do mnie 28 listopada. Papiery odbierałem w grudniu i jak się okazało tatmo zawiadomienie o skreśleniu to był chyba jakiś fake, bo pani w dziekanacie skresliła mnie z listy wydając papiery.

Teraz odezwało się WKU.... zaczepiście.

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Ogólnie WKU + Uczelnie = jeden wielki śmiech. Moj kolega studiował we Wrocławiu ale go wyrzucili, i co najlepsze... niebawem dostał list od uczelni zaadresowany "Wojskowa Komisja Uzupełnień" pod spodem zamiast ich adresu był adres kolegi, w kopercie była inforacja, że student został skreśliny z listy :lol: :lol: . Na Twoje zmartwienie pozostaje tylko zabrać papierek z obecnej uczelni, że tam sie uczysz i zanieść do WKU... :roll: Sprawa faktycznie może wyprowadzić z równowagi...

Anonymous
    Gość

Cytat Napisał Sztaba
    Na Twoje zmartwienie pozostaje tylko zabrać papierek z obecnej uczelni, że tam sie uczysz i zanieść do WKU...
    Papierek z obecnej uczelni to ja im dostarczyłem już w październiku. Ale co z tego? Przyszło z UO, ze trzeba skreślić, to skreślili.