Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 62
  1. #31
    Obserwator
    Dołączył
    February 06
    Postów
    169
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    W typowego mmorpg do tej pory nie grałem, ale dużo czasu spędziłem grając w Diablo 2 na battle.net, gdzie gra kilkaset tysięcy graczy. Cheaterstwo jest na porządku dziennym. Tak, wielu Polaków to robi. Ale nie więcej niż pośród innej narodowości. Gracz to gracz, nie ma sensu wydzielać narodowości. Oczywiście komuś może się wydawać, że to w ogromnej części Polacy cheatują, ale to tylko dlatego, że wśród nich spędza najwięcej czasu. Z własnych obserwacji wnioskuję, że uznawanie właśnie Polaków za oszustów to czysta głupota.
    Fakt banowania ip z naszego kraju niekoniecznie spowodowany jest największą ilością dzieci-oszustów, tylko zmiennym ip z neo. Tak to działa na battle.net. Ktoś dostanie ban na ip - resetuje modem i hula dalej. Nieliczne osoby ze stałym ip po banie mają 24h przerwy. ;]
    Zastanawia mnie tylko ile jeszcze będę słuchał biadolenia na nasz temat. To jest juz nudne.

    Tak offtopowo dodam, że chamstwo występuje wśród polskich graczy, ale tak samo wśród niemieckich czy angielskich.

  2. #32


    Twoja ocena: Yes No

    przeciez to nie jest moja opinia tylko adminow zagranicznych serwerow
    najpierw przypisywano mi,ze powoluje sie na netykiete, teraz,ze napisalem , ze Poalcy to ogolnie oszusci.

    A nie jedno, ani drugie to nieprawda.

  3. #33
    Obserwator
    Dołączył
    July 05
    Postów
    487
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Cytat Napisał Aiki
    Jako szef MCP mam doscdobry kontakt z webzenem i powiedzielimi otwarcie, ze by scigac tego typu oszustow musieliby zalozyc przedstawicielstwo w Europie, co jest nieoplacalne.
    Skoro nie chcą zakładać przedstawicielstwa w Europie , to może udałoby się wynegocjować jakieś pełnomocnictwo, abyście mogli w ich imieniu składać sprawy do sądu.

  4. #34


    Twoja ocena: Yes No

    hmm fajny pomysl ale ma dwie wady.
    - by otworzyc przedstawicielstwo na europe, trzeba kupic ich licencje [ cena ostatniej dla K2 Networks w USA - 300 mln $]
    - jak ewentualnie powstanie toto, to skonczy sie nasza swawola w stwianiu prywatnych serwerow. A problem i tak pozostanie

    dlaczego banki na Kajmanachsa tak popularne? bo maja inne prawo, dlaczego mamy taka a nie inna opinie zagranica? odpowiedz jest taka sama :0

  5. #35


    Twoja ocena: Yes No

    To dam ci prostą i skuteczną rade na cheaterów, ręczne zakładanie kont. Osoba pisze proste podanie w którym podaje wymarzony login, nick i hasło, podaje maila i ty rozpatrujesz emaila jeżeli nie stwierdzasz nic złego zakładasz konto a osoba może sobie grać. Jeżeli cheatuje kasujesz konto a osoba musi zakładać nowe, na dłuższą mete uciążliwe dla cheaterów - jedna wada, admin musi się narobić. Ale wątpie żeby podań było aż tak wiele dziennie.

  6. #36


    Twoja ocena: Yes No

    testowane.. sprawdza sie na serwerach do 50 kont.. powyzej admn ma urwanie glowy, zwlaszcza jak serwer jest 24/7
    jedna osoba moze zalozyc kilka kont nawet jak napisze 5 roznych podan.
    Klusownik zawsze wejdzie do lasu, gajowemu pozostaje zbierac wnyki

  7. #37
    Obserwator
    Dołączył
    March 06
    Postów
    399
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Aiki--> Przyznam Ci szczerze, że dość długo myślałem nad tym problemem.
    Jeśli w żaden sposób ingerencji w gre za pomocą hacków nie można zaliczyć jako naruszanie licencji czy czegoś w tym rodzaju, to wątpie, że da się coś z tym prawnie zrobić.

    Chociaż z drugiej strony blizzard wygrywał procesy z ludźmi, którzy używali np.: Map hacków czy innych rzeczy w WoW/Diablo 2 (oskarżali o blokade, że kupili itd.) wiec myślę, że na pewno istnieje jakiś sposób.
    Niestety, boje się, że bez prawnika nic nie zdziałasz, bo to głębsza sprawa. Co najwyżej możesz spojrzeć do polskiego kodeksu karnego, bo o ile mnie pamięć nie zawodzi, coś tam było na temat ingerencji w program bez zgody autora, a w pewien sposób, zmiany tego typu są tą ingerencją.

    Druga sprawa, zmienne IP nie daje anonimowości w pełni. Da się jakoś przypiąć "łate" użytkownikowi, by ten nie wracał, bo by go rozpoznowało i tak. Może jakiś wpis w kod gry? Nie wiem, wiem tylko, że w niektórych grach to było praktykowane i nawet działało.

    Można jeszcze zachęcić graczy do wydawania cheaterów (wysokie nagrody) i wprowadzić brutalne metody w stylu wywieszeniu tablic z listą cheaterów w samej grze, tak by robić nagonke na nich za wszelką cene. Dla osób ze stałymi IP, które jest wywieszone w grze z innymi info, może być niekiedy zabójcze. O ile wiem, adres ip nie jest prywatny i jest możliwy do podania, a jeśli tak nie jest, to odpowiednia klauzyla, która zastrzega wywieszenie info danego gracza. Na stałe łącze może by pomogło w pewnym stopniu. Gdyby np.: tablica z takim graczem się aktualizowała , gdy ten zakłada nowe konto i nową postać. Nieważne co zrobi, od razu po wejściu do gry, gdyby IP tej osoby był w bazie danych, to postać tej osoby z miejsca na liście cheaterów, za których zabicie byłyby nagrody. Imho dobry pomysł

    Przykład.
    - Pan A wchodzi do gry z czystym kontem
    - Cheatuje
    - Pan A zostaje zbanowany
    - Wraca wesoły, bo jak sam pisałeś po 24h sie skończyło etc.
    Patrzy, a tu jego poprzednia postać i obecna zrobiona na nowo znajduję się na liście cheaterów, którą może przejrzeć każdy gracz.

    Pan B, C, D, E wiedząc, że za zabicie cheatera jest np.: dużo XP, nie wahają się przed tym krokiem.


    Z doświadczenia wiem, że to mogłoby zadziałać i wykluczyłoby chociaż osoby ze stałym IP


    W najgorszym wypadku, bardzo dużo Gm, robiących za policje na serwie...


    ...tylko czy to ma sens ?

  8. #38


    Twoja ocena: Yes No

    muonline jest specyficzne.. jest inne niz WoW, choc musze przyznac,ze w WoW-a niegralem za to wszystkie produkcje Blizzarda offline mam zaliczone.
    W sumie niby MMORPG ale tak na dobra sprawe to gra towaryska.. spotkac sie pogadac, pohandlowac, troche poexpic. Niedawno bylem zaproszony na slub, bo ludzie poznali sie w trakcie gry.

    Jedyny punkt zaczepienia to wlam na cudzego kompa i niszczenie cudzej pracy. Ale to jest post factum. Dobranie sie do "producenta" narzedzi [moj target] jest o wiele trudniejsze. Jedyne wyjscie to jak np. w przypadku podawnego wyzej przykladu z produkcja fajerwerkow i petard - wiedza niebezpieczna. Malo ktory admin zgodzi sie natego typu klasyfikacje forum hackerskiego, skoro mu przynosi miesiecznie iles tam kasy. Logicznie rozumujac i poruszajac sie w znanym mi zakresie prawa - rece mi opadaja. Nie wiem czy to wynik braku wyobrazni adminow typu boo.pl , ktorzy zaslaniaja sie netykieta [ktora kompletnie nie dotyczy gier online]
    czy braku wyobrazni "producentow". Nie widze sensu psucia komus gry.

    Czarne listy prowadzi kazdy sensowny serwer. Co do podawania danych.. chyba malo ktory. Pomysl dosc ciekawy. Anyway, odrobine sprytu i ten gracz moze ominac dosc latwo ban na ip. Z tym ostatnim jest problem, bo zdarza sie,ze ktos stuka z netcafe i Bogu ducha winna kawiarenka dostaje bana na ip, a ja musze potem negocjowac i wyjasniac. Stad w wiekszosci przypadkow kara jest kasacja konta, ktore mozna sobie ponowanie zalozyc. Pewnym i to dosc skutecznym sitem jest wprowadzenie oplat ale to wiaze sie z pewnymi problemami prawnymi. Faktycznie jets tak, ze nalezy napisac,ze wpalty sadobrowolne ale jak ktos dobrowolnie nie zaplaci...itd. to w wiekszosci odstrasza. Dla mnie idealny rozwiazaniem bylaby platnosc karta kredytowa, bo wtedy dokaldnie wiem kogo lapac.

    Odstrzal cheatera w grze nic nie daje. tu jest ta "innosc". Za ubicie czlowieka nie dostaje sie punktow, a jedynie status mordercy.. trzy morderstwa i w zadnym sklepie sie nic nie kupi.

    GM? Na kazdym serwerze jest z reguly minimum trzech +admin. Ale trudno wytrzeszczac galy przez 24 h na dobe. Stad tez Muanalyzer , ktory pokazuje logi z serwera i wiadomo, kto co robil. Potem pozostaje juz tylko wyciagnac konsekwencje. Fajne ale to tez jest post factum.
    Rozumiem ludzi, ktorzy gryza sie z microsoftem pod sztandarem hackerstwa [bylem szefem 'hacerow " w IBS], ludzi, ktorzy rozgryzaja problemy firewalli, oprogramowania bankowego itd. Ludzi, ktorzy pisza wirusy, ordynarne "hacki" do psucia gier online itp.. nie zrozumiem nigdy.
    Moze za stary jestem, by rozumiec.

  9. #39


    Twoja ocena: Yes No

    Malo ktory admin zgodzi sie natego typu klasyfikacje forum hackerskiego, skoro mu przynosi miesiecznie iles tam kasy.
    Według mnie nie zamknie takiego forum przede wszystkim dla tego że forum nie łamie regulaminu...


    sprawdza sie na serwerach do 50 kont.. powyzej admn ma urwanie glowy, zwlaszcza jak serwer jest 24/7
    Chyba do 50 zakładanych na dzień...

    Dlaczego to ma zadziałać? Ano:

    1. Możesz ustalić że konta są zakładane raz na 3 dni. Hacker który straci konto musi czekać w najgorszym przypadku te trzy dni, ile razy będzie mu się chciało zakładać konto?
    2. Możesz porównywać IP osoby składającej podanie z IP z czarnej listy. ( w przypadku neo możesz sprawdzić region itd.)
    3. Jeden mail - jedno konto, prosta reguła a jednak upierdliwa po 5-6 koncie bo trzeba mieć tyle samo kont emailowych.

    Owszem dostaje się troche w tyłek zwykłym graczą którzy będą chcieli założyć konto bo przecie będą musieli odczekać jakiś czas z grą - ale dla uczciwych graczy jest to proces jednorazowy. Owszem GM też dostaje troche w dupe ale zawsze można jakieś skrypty napisać które będą raz dwa wspomagać GMa. System zakładania kont sprawdza się chociażby w Ultima Online gdzie większość shardów (darmowe, pirackie serwery) wymaga założenia konta z np. opisem postaci itd. dzięki temu można zweryfikować czy osoba nie będzie psuła zabawy innym osobą a dopowiem że średnie online na niektórych shardach wynosi 80.

  10. #40


    Twoja ocena: Yes No

    Cytat Napisał Mirthall

    Chyba do 50 zakadanych na dzie...
    nie.. w ogole.. muserwer ma ograniczenie do 250 userow. Jezeli chce sie wiecej to stawia sie podserwery. stawiany jest czesto na domowym sprzecie czyli prosty pecet. Ma to dosc duze wymagania sprzetowe, im wiecej userow , tym wiecej pobiera pamieci [10 recordow w SQLu to 1 MB pamieci] , logi dochodza do 2-3 gb. summa summarum 50-100 osob to optymalny muserwer. Kazdy gracz moze miec 5 postaci, jest od diabla itemow, kilkanascie map sporo tego.. klient ma ok 100 MB [daleko mu do Wowa - 2 Gb]. IMHO optymalna stacja to powyzej 2 Ghz, 1 GB ramu, lacze 1 MBs. Sam MSSQL wymaga sporo.

    1. Moesz ustali e konta s zakadane raz na 3 dni. Hacker ktry straci konto musi czeka w najgorszym przypadku te trzy dni, ile razy bdzie mu si chciao zakada konto?
    Gdy powstaje nowy muserwer pada haslo 'wbijac sie na serwa" z mety masz full serwer i liste oczekujacych. Regulamin kazdego serwera mowi jasno - zakaz uzywania jakichkolwiek hackow pod kara bana. Ewentualny szkodnik jest juz na serwerze.. pozostaja dzialania post factum.

    2. Moesz porwnywa IP osoby skadajcej podanie z IP z czarnej listy. ( w przypadku neo moesz sprawdzi region itd.)
    z reguly zawsze , o ile admin zaklada konta recznie. W wiekszosci jest to zakladanie kont przez www. Teoretycznie mozna zrobic banliste i szkodnik w przypadku powtornego zalozenia konta spotka sie z odmowa. Ofiarami beda netkafejki.
    3. Jeden mail - jedno konto, prosta regua a jednak upierdliwa po 5-6 koncie bo trzeba mie tyle samo kont emailowych.
    ile jest serwisow, gdzie mozesz zalozyc konto pocztowe w 2-3 minuty?
    Kilak tygodnie temu mialem problemy z jednym tumanem , ktory sobie upodobal moje forum. Ban na ip nie pomogl, bo neo. Gdy usilowalem namierzyc wyszlo mi, ze stuka z USa, Holandii, RPA itd.. zlapalem za telefon, zadzwonilem do providera i mam spokoj.

    istnieje w grze wbudowany system zabezpieczen. nazywa sie gameguard.. jezeli masz odpalonego jakiegos hacka , to cie nie wpusci na serwer. Jest skuteczny. jest jedno ale.. mozna odpalic hacki po minieciu gameguarda.
    Gra, co prawa nie pozwala wyjsc do windowsow ale i to sie dalo ominac.

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Polacy najbiedniejsi w UE
    By Krzysiek in forum BIZNES, FINANSE I PRAWO
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-01-14, 08:30
  2. Netykieta czyli dobre maniery w sieci...
    By Nimitz in forum Dostęp do internetu
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-12-08, 20:19
  3. Netykieta po polsku...
    By Anonymous in forum PRAWO I BEZPRAWIE
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 02-04-06, 23:22
  4. Jest pięknie, urzędnicy są cudowni, a Polacy bogaci
    By Krzysiek in forum PIENIĄDZE, POLITYKA, WŁADZA
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-04-05, 23:25
  5. Cała ta netykieta i z czym się to wogóle je...
    By Nimitz in forum INNE TEMATY
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-01-05, 22:59

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Jak czytać DI?

Powered by  
ATMAN EcoSerwer