Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: umowa z tpsa

  1. #1
    Obserwator
    Dołączył
    July 06
    Postów
    3
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    umowa z tpsa

    mam pytanie , czy jeśli mam podpisaną umowę neostrady z tp na czas określony np do 31 lipca to czy po złożeniu rezygnacji z takowej np dnia 20 lipca obowiązuje mnie jeszce 30 dniowy okres wypowiedzenia, a oni za ten miesiąc mnie skasują więcej niż zwykle (bo nie przedłużyłem umowy), czy to jest bezprawne , bo przecież nie przedłużam umowy i już

    dzięki za odpowiedź
    pozdrawiam

  2. #2
    Zaawansowany uczestnik
    Dołączył
    December 05
    Postów
    758
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Podpisując umowę zgodziłeś się na to, więc to nie jest bezprawne. Gdyż w umowie masz wyraźnie napisane, żę musisz ich poinformować na 30 dni przed wygaśnięciem umowy. Jeśli tego nie zrobisz/zrobiłeś to umowa jest wtedy zmieniana na czas nieokreślony i jednocześnie wzrasta cena usługi o bodajże 20 - 30 %.

  3. #3
    Obserwator
    Dołączył
    July 06
    Postów
    3
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    ok ale byłem w telepunkcie i tam mnie poinformowano ,że wystarczy jak złożę rezygnacje do powiedzmy 20 lipca ,a przecież mogłem złożyć już w czerwcu kiedy tam byłem pierwszy raz i wtedy liczył by mi się już okres wypowiedzenia?
    pozdrawiam

  4. #4
    Obserwator
    Dołączył
    August 03
    Postów
    668
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Cytat Napisał tataa
    ok ale byłem w telepunkcie i tam mnie poinformowano ,że wystarczy jak złożę rezygnacje do powiedzmy 20 lipca ,a przecież mogłem złożyć już w czerwcu kiedy tam byłem pierwszy raz i wtedy liczył by mi się już okres wypowiedzenia?
    pozdrawiam
    W przypadku umowy na czas określony nie ma czegoś takiego jak okres wypowiedzenia. Możesz sobie umowę zerwać kiedy masz ochotę płacąc karę umowną. Dopiero gdy po okresie obowiązywania umowy na czas określony Twoja umowa zamieni się w umowę na czas nieokreślony obowiązuje Cie 30 dniowy okres wypowiedzenia.

  5. #5
    Obserwator
    Dołączył
    July 06
    Postów
    3
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    ale tp twierdzi ,że to jest umowa lojalnościowa (przedłużona już raz) i okres wypowiedzenia musi być , a co ciekawe Pani w telepunkcie poinformowała mnie że jak przyjdę pod koniec lipca to wystarczy nie powiedziła mi w czerwcu żebym złożył już wtedy to zaliczy mi się to w poczet okresu wypowiedzenia
    pozdrawiam

  6. #6
    Obserwator
    Dołączył
    February 04
    Postów
    826
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Jeżeli masz te słowa na piśmie, to możesz się z nimi sądzić. W przeciwnym przypadku jedyne, co Ci pozostaje, to czytać następnym razem DOKŁADNIE umowę.
    Tepsa zawsze miała miesięczny okres wypowiedzenia, zawsze taki okres zaczynał się 1 dnia miesiąca, zawsze automatycznie przedłużali umowy. Nie jesteś wyjątkiem, ale nie zwalnia to Cię od czytania tego, co się podpisuje.

  7. #7
    Obserwator
    Dołączył
    August 03
    Postów
    668
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Cytat Napisał tataa
    ale tp twierdzi ,że to jest umowa lojalnościowa (przedłużona już raz) i okres wypowiedzenia musi być , a co ciekawe Pani w telepunkcie poinformowała mnie że jak przyjdę pod koniec lipca to wystarczy nie powiedziła mi w czerwcu żebym złożył już wtedy to zaliczy mi się to w poczet okresu wypowiedzenia
    pozdrawiam
    Pań w Telepunkcie się nie słucha. Plotą od rzeczy, kłamią, jak chcesz kupić mało popularną usługę - to Ci powiedzą, że takiej nie ma bo nigdy w życiu o niej nie słyszały.

    A co do Twojej umowy - jeśli w umowie jest paragraf o 30 dniowym okresie wypowiedzenia - to co byś nie zrobił - i tak tego nie przeskoczysz. Umowy należy czytać. Od deski do deski. Ja podpisuje z klientami sporo umów i z ręką na sercu mogę stwierdzić, że czyta je może 15%. Reszta podpisuje bez zająknięcia...

  8. #8
    Obserwator
    Dołączył
    December 06
    Postów
    1
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    TPSA - telekomunikacyjny oszust!

    Witam. Jestem nowa na forum. Szukałam miejsca, na ktłrym mogłabym się wyźalić, jak monopolista o wdzięcznej i wszystko młwiącej nazwie niczym najgorzej zaraźne chorłbsko - Tepsa, traktuje swoich klientłw.

    Na początku października udałam się do salonu, źeby dokonać cesji numeru telefonicznego oraz neostrady z babci na siebie. Pani z miłym uśmiechem podpisała ze mną umowę cesji. Pytalam się jej dwa razy czy cesja obejmuje takźe modem livebox i neostradę i czy muszę oddawać modem oraz podpisywać na neostradę nową umowę? Powiedziała, źe nasza umowa wszystko załatwia i nie muszę oddawać modemu.

    Za kilka dni dzwoni kolejna biurwa i oznajmia, źe mam się udać do punktu oddać modem, podpisać nową umowę na neostradę. Myślałam, źe kogoś zabiję gołymi rękami. Przepraszali mnie, źe pracownik salonu wprowadził mnie w błąd ale przepisy są przepisami. Nastąpiła wymiana korespondencji między mną a Tepsą oraz kilka niecenzuralnych rozmłw telefonicznych z tą ich dziadowską linią.

    Nie ma mocnych. Mam oddać modem, podpisać nową umowę i czekać aź łaskawie włączą mi internet minimum tydzień czasu.

    Cesja jest mi potrzebna, bo nie odliczę sobie od podatku internetu skoro faktury są na babcię, ale nie moge odłączyć internetu na tydzień czasu bo mam pracę przez internet i mnie z niej wyrzucą.

    Chciałabym całkowicie olać tego wrednego monopolistę jakim jest Tepsa ale nie mam wyjścia. Mieszkam na wsi, daleko od najblizszego nadanika sieci radiowych. Internet radiowy nie wchodzi w grę, bo był juź facet z miernikiem i nie ściąga w ogłle sygnału. Nasze komłrki ledwie co dwie kreski sieci wykazują.... Jesteśmy skazani na firmę, pod ktłrą najchętniej podłźyłabym bombę atomową.

    Dodam jeszcze, źe w ciągu jednego roku miałam uznanych 10 reklamacji dotyczących wysokości rachunkłw. 5 razy z rzędu przysłali mi rachunek na 2 tys. złotych, bo nie wprowadzili umowy korzystania z internetu do systemu.

    Nie moge tego pojąć, przeciez podpisano ze mną umowę na śwaidczenie usług telefoniczno-internetowych. Przecieź powinni przed podpisaniem tej umowy zaźądać zwrotu modemu. Dlaczego więc podpisano ze mną umowę a dopiero płźniej informują o konieczności zwrotu urządzenia?

    Nie wiem co mam zrobić? Chyba jednak wycofam tą cesję, bo nie stać mnie na minimum tygodniową przerwę w dostarczaniu internetu.
    Nienawidzę Telekomunikacji Polskiej. :evil:

  9. #9
    Zaawansowany uczestnik redaktor DI
    admin
    Avatar Krzysiek
    Dołączył
    September 02
    Postów
    1,191
    Siła Reputacji
    10


    Twoja ocena: Yes No

    melisa według mnie to nie problem firmy, jako firmy, tylko tego, źe trafiłaś akurat na niedouczonych oraz/lub niechętnych do pomocy klientowi pracownikłw (a tacy znajdują się w kaźdej firmie).

    Nie wiem, jak wygląda przeszkolenie w TP, po ktłrym ktoś zostaje skierowany do obsługi (a nie do pomocy w obsłudze) danego telepunktu, ale z moich doświadczeń oraz relacji kilku osłb, ktłre korzystały z telepunktu w moim mieście wynika, źe tam rłwnieź pracownicy są niedouczeni, często mają wręcz mniejszą wiedzę na temat zasad i produktłw, ktłre oferują niź ich potencjalni klienci.

    Co do infolinii TP - jeśli trafisz na nowego pracownika, to trzeba zrozumieć, źe teź wszystkiego taka osoba moźe od razu nie wiedzieć, bo spraw i problemłw, z ktłrym zgłaszają się ludzie jest tysiące i cięźko pewnie nauczyć się tego wszystkiego, nawet w ciągu roku.

    Niestety, nie tłumaczy to Twojego niezadowolenia z usług tej firmy. IMHO na pewno jest moźliwość nieodłączania internetu przy zwykłej cesji umowy - przepisy firmowe zawsze moźna jakoś nagiąć/obejść - i zaleźy to wyłącznie od dobrej woli i pomysłowości pracownikłw. Idź to najbliźszej siedziby TP, ale nie jakiegoś niekumatego telepunktu i sprłbuj jeszcze raz wyjaśnić sprawę, albo popytaj znajomych, moźe ktos ma znajomości w TP i pomoźe ci jakoś rozwiązać problem.

    Przyznam, źe sam miałem ponad rok temu podobny problem nieco zbliźony do Twojego. Niestety, TP potraktowała starego klienta gorzej niź nowego - po przeprowadzce musiałem przenieść numer i rozwiązać starą umowę na neostradę, ale nie mogłem juź podpisać nowej umowy na promocyjnych warunkach. Ja miałem to szczęście jednak, źe mogłem przesiąść się na Blue Connect i olać TP.
    W sprawach forum uderzajcie do moderatorów, proszę. W sprawach DI korzystajcie z formularza na stronie kontakt. Dzięki.

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Umowa o dzieło - a ciągłość pracy
    By BartłomiejJ in forum Działalność gospodarcza
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-07-05, 12:04
  2. Umowa - Zlecenie
    By konkordpl in forum PRAWO I BEZPRAWIE
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-03-05, 17:53
  3. TPSA i upierdliwe 0202122
    By filonmp in forum INNE TEMATY
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-02-05, 14:22
  4. TPSA i kwestie montazu
    By Tumi in forum INNE TEMATY
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 13-06-04, 22:46
  5. bezprawie tpsa i poza nią
    By Hen295 in forum INNE TEMATY
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 02-06-04, 15:23

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Jak czytać DI?

Powered by  
ATMAN EcoSerwer