Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14
  1. #11
    Zaawansowany uczestnik moderator
    Dołączył
    May 06
    Postów
    1,460
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Po chwili zadzwonilem na błekitną linie i powiedzieli mi ze nie podpisalem umowy na zmniejszenie kosztów utrzymania łącza lecz na telefon o ktorym nikt wogóle nie wspominal -.- w umowie tez nic nie ma o telefonie.
    Jeżeli faktycznie nie masz nic na ten temat w umowie, to myślę że warto wybrać się do salonu tp, i tam próbować wyjaśnić co zaszło - być może to tylko pomyłka.

  2. #12
    Początkujący
    Dołączył
    February 11
    Postów
    21
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Z tego co wiem to powinieneś dostać potwierdzenie umowy na piśmie i wzór wniosku od odstąpienia od umowy. Jeśli tego nie masz to zdaje się masz prawo na wypowiedzenie umowy w ciągu trzech miesięcy.

  3. #13


    Twoja ocena: Yes No

    Witam. Mam podobny problem. Otóż zadzwonił do mnie konsultant z informacja o tym ze tp obniża od lipca cenę za utrzymanie łącza, co niby wiązało się z tym, ze trzeba było aneks do umowy podpisać. W związku z tym ze wcześniej mi oferowali natarczywie linie telefoniczna by ja zawiesić. Zapytałem się konsultanta, czy to nie jest przypadkiem zawieszenie linii. Otrzymałem odpowiedz, ze nie, bo po prostu obniżają cenę. I jak się okazało bez podpisywania żadnych umów, aneksów dostałem fakturę z nowym numerem telefonicznym, powiększoną o kwotę abonamentu za telefon na 24 miesiące, (umowa od neostrady wygasa za 6 miesięcy). Mam pytanie czy mogli tak zrobić bez mego podpisu i oszukując na linii. Proszę o pomoc, co w tej sprawie mogę zrobić. Z góry Dziękuje i Pozdrawiam.

  4. #14
    Zaawansowany uczestnik
    Dołączył
    July 09
    Postów
    100
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Nie ma na co czekać.Do telepunktu złóż na piśmie opis sytuacji.Jasno napisz ,że żadnego telefonu nie chcesz.Faktury nie płać.Miałem podobnie kiedyś i dzwonienie w celu wyjaśnienia mija się z celem.
    Też zostałem oszukany przez pracownika infolini w podobnej sprawie i nic sie nie dało odkrecić przez telefon.Pomogło złożenie stosownego pisma za pokwitowaniem w telepunkcie.
    Z neostrady korzystam od lat i jestem bardzo zadowolony.
    Ostatnio edytowane przez sgueeze ; 05-07-11 o 12:55

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. "Nasza" "kochana" TPSA
    By bork in forum TELEKOMUNIKACJA
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 30-08-12, 12:12
  2. zerwanie umowy
    By Stoda in forum PRAWO I BEZPRAWIE
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-03-06, 14:28
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-11-05, 08:37
  4. Dorota Masłowska-" Wojna polsko-ruska" i co dalej?
    By Aneta (Wiosna) in forum FILM, MUZYKA, KSIĄŻKI
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-06-05, 11:39

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Jak czytać DI?

Powered by  
ATMAN EcoSerwer