Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Router?

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Twoja ocena: Yes No

Router?

Witam
    Jestem zielony w Routerach wiec chciałem trochę pomocy. Mianowicie jaki router wybrać do 300 zł. Chciałem założyć neo 6 mb/s na dwie osoby i czy da się to podzielić na 2x 3mb/s, czy będziemy mieli różne ip?

Jestem w tym jak mówiłem zielony i proszę o wyrozumiałość jakieś porady,sugestie
    Dziękuje

Zaawansowany uczestnik moderator
    Siła Reputacji
    0

czy będziemy mieli różne ip?
    Zewnętrzne ip będziecie mieli to samo.

czy da się to podzielić na 2x 3mb/s
    tak, chociaż czy fabrycznie jakiś router to robi, i jaki to ci nie powiem.
    IMHO to niema sensu. Ograniczycie sobie sztucznie przepustowość - i tak żaden z was przy normalnym korzystaniu z sieci nie będzie ciągnął cały czas 3mb - a w razie potrzeby każdy będzie mugł wyciągnąc więcej... IMO rozsądniejsze było by ograniczenie prędkości na portach p2p.

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Jedno IP zewnętrzne czy to nie przeszkadza w graniu lub korzystaniu z oprogramowań na którym może być tylko jedno zalogowane ip a próba podłączenia sie drugiego tego samego ip kończy sie niepowodzeniem (albo zbanowaniem Danego IP)? kilka przykładów (Najpopularniejszych gier. stron.) Ogame,BF 1942. itp. Tam może być zlogowane jedno ip nie ma znaczenia na ile kont.

Początkujący
    Siła Reputacji
    0

Drugi publiczny adres IP możesz dostać tylko od dostawcy internetu. Jeżeli to jest neostrada, nie ma rady, każdy z was musi mieć swoje konto. Chello w droższych pakietach daje 3 lub 5 adresów IP ale korzystanie z łącza z innego lokalu to naruszenie regulaminu. Jeżeli macie net z jakiejś sieci osiedlowej to musicie dogadać się z adminem. Router pozwala współdzielić dostęp do internetu ale wszyscy użytkownicy widoczni są z zewnątrz pod tym samym adresem IP.

Cytat Napisał Pawelec123 Zobacz post
    Witam