Zobacz najwyżej oceniony post w tym temacie. Kliknij tutaj

Strona 1 z 15 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 143
    Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Twoja ocena: Yes No

Wirtualne zakupy

Przez internet można kupić dosłownie wszystko, począwszy od sprzętu AGD na drobiazgach kończąc. Zakupy przez internet są wygodne, ale czy bezpieczne, czy zawsze jesteśmy z nich zadowoleni?
    To kobiety najczęściej zajmują się zakupami, wiele moich koleżanek preferuje wirtualne zakupy, ja osobiście nie kupuję w necie, mam wrażenie, że kupuję kota w worku a to mi nie odpowiada.
    Co sądzicie na ten temat?

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

ja kupuję przez neta wszystko co się da

oczywiście nie kupuję chleba czy warzyw, bo do poczty mam dalej niż do sklepu, ale książki czy elektronika...
    sprzęt AGD kupuję w normalnych sklepach - powód prosty - nie znam się na tym, więc muszę obejrzeć te wszystkie rzeczy w sklepie, ewentualnie poradzić się sprzedawcy, zanim coś wybiorę - ostatnio trzy godziny kupowałem mikser, aż mi się ochrona zaczeła przyglądać

co do bezpieczeństwa - jak kupujesz w sklepie internetowym, to masz pewnośc, że to jest bezpieczne - sklepy nie mogą sobie pozwolić na niezadowolonych klientów - raz przy zamówieniu z merlina dostałem książkę z rozdartą okładką (rozdarcie na ok 2 cm) - kiedy ich o tym poinformowałem od razu zaproponowali mi wymianę książki na drugą lub 10% zniżki na następne zamówienie.

kupując na allegro masz system komentarzy, które pozwolą ci ocenić, czy ktoś jest solidny czy nie, ale pewne ryzyko zawsze jest - ktoś mógł ukraść konto dobrego użytkownika i teraz wyłudza pieniądze.

W dodatku - zawsze kiedy się da zamawiam przesyłki za zaliczeniem pocztowym - przynajmniej mam pewność, że jak paczka nie dojdzie, to nie będzie mój problem

Obserwator
    Siła Reputacji
    0