Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Twoja ocena: Yes No

Jak legalnie zarabiać w internecie

Witam

Chciałem się Was zapytać, czy żeby wykonywać jakieś zlecenia internetowe typu np. wykonanie prostej strony, stworzenie skryptu trzeba koniecznie mieć swoją firmę? Wiem, że jest coś takiego jak umowa - zlecenie, ale nie wiem, czy trzeba mieć do tego zarejestrowaną jaką działalność i co konkretnie jest potrzebne. Jak się wtedy płaci podatek?

Pozdrawiam i czekam na wyjaśnienie sprawy, bo w tej kwestii jestem zielony :/

PS. Wcale nie miałem się zamiaru w coś takiego bawić, ale od czasu do czasu zdarza się, że ktoś mi wysyła maila z prośbą o zrobienie czegoś za co mógłby m czasami wziąć jakieś pieniądze...

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Re: Jak legalnie zarabiać w internecie

Cytat Napisał pitbull82
    Witam

Chciałem się Was zapytać, czy żeby wykonywać jakieś zlecenia internetowe typu np. wykonanie prostej strony, stworzenie skryptu trzeba koniecznie mieć swoją firmę? Wiem, że jest coś takiego jak umowa - zlecenie, ale nie wiem, czy trzeba mieć do tego zarejestrowaną jaką działalność i co konkretnie jest potrzebne. Jak się wtedy płaci podatek?

Pozdrawiam i czekam na wyjaśnienie sprawy, bo w tej kwestii jestem zielony :/

PS. Wcale nie miałem się zamiaru w coś takiego bawić, ale od czasu do czasu zdarza się, że ktoś mi wysyła maila z prośbą o zrobienie czegoś za co mógłby m czasami wziąć jakieś pieniądze...
    Czy Ty naprawde chcesz placic podatki? Wcale nie musisz miec dzialalnosci jesli klient nie zawoła faktury.
    Od razu z gory zaznaczaj ze faktur nie wystawiasz - i nie bedziesz musial miec nic zarejestrowanego zeby wykonywac tego typu zlecenia.

I w sumie wyjdzie Tobie i klientowi na ręke.

W takiej konfiguracji sytuacji jaka podaje wystarczy zwykla umowa.

Powodzenia!

No ale przepraszam - czy takie zarabianie i nie płacenie podatków jest w naszym kraju legalne :?: Wydaje mi się, że nie za bardzo...

Obserwator