Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
    Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Twoja ocena: Yes No

brak glosu w winampie :(((

pare dnie temu zniknal mi glos w winampie. wczesniej wszystko bylo ok. uzywam tego programu glownie do sluchania radia. odinstalowalam go i zainstalowalam jeszcze raz ale jest bez zmian. wszystkie inne programy audio chodza bez zarzutu. zainstalowalam rowniez za rada ac3 czy jakos tak. bez zmian.
    sprawdzalam w panelu sterowania i nie widac aby cos bylo nie tak. jak wlaczam winampa to wyglada tak jakby dzialal (leci czas i wogole wyswietlaja sie kolejne piosenki) a glosu nie ma.
    jakby ktos wiedzial o co chodzi to bylabym bardzo wdzieczna.
    aha! i prosze mi pisac jak krowie na rowie bo ja jestem zielona i jezyk informatyki nic mi nie mowi

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

zmien skórke (skin) winampa na classic i sprawdź czy nie masz winampa wyciszonego. Zmień jeśli zmieniałaś ją na jakąś inna z internetu.

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

zrobilam tak jak pisales, ale nic z tego ((( a glos jest na maksa ustawiony. kompletna porazka

Zaawansowany uczestnik
    Siła Reputacji
    0

Odszukaj preferencje/ustawienia i zobacz, jaka wtyczka jest ustawiona jak o wyjście/output. Jeśli przypadkiem została zmieniona, to Winamp działa, tylko wysyła dźwięk gdzieś w kosmos (wtyczki są po to, żeby można było dźwięk zamiast na głośniki wysłać np. do tworzonej empetrójki).
    Nie używam Winampa i nie pamiętam, jak powinna być ustawiona, więc jeśli nikt nie podpowie, to zaraportuj co jest — poznamy po nazwie.

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Z tego co pamiętam powinny być dostępne dwie wtyczki umożliwiające puszczenie sygnału audio na głośniki: DirectSound i wave-cośtam Wtyczka Disk Writer NAPEWNO do tego nie służy.