Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
    Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Twoja ocena: Yes No

Gdzie nauczyc sie projektowania www?

Cześć,
    gdzie w krakowie najlepeij nauczyc sie projektowania www? na jakim kursie? czy może na prywatnych lekcjach? dodam , że jestem grafikiem, zajmuje sie projektowaniem graficznym od paru lat, teraz chciałabym rozszerzyc umiejetności na www, prosze o rade :-)
    pozdrawiam
    F.

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Cytat Napisał fornarina Zobacz post
    Cześć,
    gdzie w krakowie najlepeij nauczyc sie projektowania www? na jakim kursie? czy może na prywatnych lekcjach? dodam , że jestem grafikiem, zajmuje sie projektowaniem graficznym od paru lat, teraz chciałabym rozszerzyc umiejetności na www, prosze o rade :-)
    pozdrawiam
    F.
    [OT]Albo to czysta podpucha albo masz nie więcej niż 15 lat. [/OT]

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

@szary_user
    Powinieneś przypomnieć sobie zasady z regulaminu:
    • Wymagając szacunku na forum, okaż szacunek innym jego użytkownikom.
    • Staraj się nie pisać pod wpływem emocji, szczególnie tych negatywnych.
    Co masz do tego usera, spytać nie może?

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Albo to czysta podpucha albo masz nie więcej niż 15 lat.

czy czymś cie uraziłam? możesz mi wyjaśnić o co ci chodzi?

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Ja uczyłem się sam i choć ciągle się uczę (teraz XHTML`a) powiem szczerze, że żadne kursy czy lekcje nie zrobią z Ciebie prawdziwego webmastera / webdesignera.
    Zaczynałem od stronek w html 4.x robiąc nawet to, co nie wyglądało tak jak należy... teraz, wraz z każdym nowym projektem zdobywam nowe doświadczenia - opanowałem już prawie XHTML (układ stron oparty na warstwach, etc.)

Praktyka... praktyka... i jeszcze raz praktyka

Obserwator
    Siła Reputacji
    0