Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 61
  1. #51
    Obserwator
    Dołączył
    October 08
    Postów
    32
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Witam Cie ponownie

    Zmienilem ruter na polecony mi na forum openlinksys wag200g
    Wszystko fajnie chodzilo az tu nagle dnia dzisiejszego zaczelo mnie ciagle rozlaczac i laczyc ponownie, nie wiem czym to moze byc spowodowane moze jakimis zlymi ustawieniami?

    Tplink przy takim rozlaczeniu padal i nie dalo sie z nim polaczyc trzeba gop bylo rebootowac przez wyjecie kabla z sieci. Przy rozlaczeniu na linksysie moge na niego wejsc i widnieje mi info
    DLS Connection wyglada tak
    DSL Status: Negotiating
    DSL Modulation Mode: Not Trained
    DSL Path Mode: Not Trained
    Downstream Rate: 0 kbps
    Upstream Rate: 0 kbps
    Downstream Margin: 0 db
    Upstream Margin: 0 db
    Downstream Line Attenuation: 0 db
    Upstream Line Attenuation: 0 db
    Downstream Transmit Power: 0 db
    Upstream Transmit Power: 0 db


    PVC Connection
    Encapsulation: RFC 2364 PPPoA
    Multiplexing: VC
    Qos: UBR
    Pcr Rate: 0
    Scr Rate: 0
    Autodetect: Disable
    VPI: 0
    VCI: 35
    Enable: Yes
    PVC Status: Down

    polaczenie w zakladce gateway wyglada natomiast tak
    Firmware Version: 1.01.06
    MAC Address: 00:1E:E5:9A:6F:25
    Current Time: 2008-12-23 11:38:56

    Internet Connection
    Login Type RFC 2364 PPPoA
    Interface: Down
    IP Address: ---
    Subnet Mask: ---
    Default Gateway: ---
    DNS1: ---
    DNS2: ---
    DNS3: ---
    WINS:

    Po czym sie polaczy interface bedzie up, przydzieli ip i dns, a po chwili rozlaczy, w tej chwili przez ten problem mam zonka z wyslaniem posta bo nie moge sobie trafic na moment kiedy nie rozlaczy

    Mozesz cos poradzic?

  2. #52
    Zaawansowany uczestnik
    Dołączył
    August 07
    Postów
    940
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Jak to mowia technicy tepsy, jest to "problem słabej linii" i nie wiele tu moge pomoc. Kiedys u kolegi bylo podobnie, na szczescie byla wolna drugia linia, wiec go przebieli i jak reka odjal. Interweniuj u dostawcy, do bolu.

  3. #53
    Obserwator
    Dołączył
    October 08
    Postów
    32
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    hmm jeden z userow openlinksys ktory polecil mi wag200 okazal sie byc pracownikiem tpsa i akurat sprawdzil mi linie, twierdzi ze zyleta.

    z supportu linksysa tez stwierdzili ze linia jest w porzadku, po swietach jednak bede tam dzwonil niech cos z tym zrobia.

    oto dane ze statusu lacza z panelu linksysa
    DSL Status: Connected
    DSL Modulation Mode: MultiMode
    DSL Path Mode: Interleaved
    Downstream Rate: 2500 kbps
    Upstream Rate: 326 kbps
    Downstream Margin: 28 db
    Upstream Margin: 34 db
    Downstream Line Attenuation: 21 db
    Upstream Line Attenuation: 4.5 db
    Downstream Transmit Power: 11 db
    Upstream Transmit Power: 20 db

  4. #54
    Zaawansowany uczestnik
    Dołączył
    August 07
    Postów
    940
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Parametry dobre, tylko czemu zrywa na dwoch roznych routerach.
    Moze maja lacza przeciazone.
    Poopserwuj logi czy dzieje sie tak tylko w szczycie, czy w nocy tez.

  5. #55
    Zaawansowany uczestnik
    Dołączył
    October 04
    Postów
    1,222
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Cytat Napisał naver
    DLS Connection wyglada tak
    DSL Status: Negotiating
    DSL Modulation Mode: Not Trained
    DSL Path Mode: Not Trained
    Downstream Rate: 0 kbps
    Upstream Rate: 0 kbps
    Downstream Margin: 0 db
    Upstream Margin: 0 db
    Downstream Line Attenuation: 0 db
    Upstream Line Attenuation: 0 db
    Downstream Transmit Power: 0 db
    Upstream Transmit Power: 0 db
    Cytat Napisał naver
    DSL Status: Connected
    DSL Modulation Mode: MultiMode
    DSL Path Mode: Interleaved
    Downstream Rate: 2500 kbps
    Upstream Rate: 326 kbps
    Downstream Margin: 28 db
    Upstream Margin: 34 db
    Downstream Line Attenuation: 21 db
    Upstream Line Attenuation: 4.5 db
    Downstream Transmit Power: 11 db
    Upstream Transmit Power: 20 db
    Pierwszy log pokazuje, że linia nie działa. Że masz w router wetknięty kabel telefoniczny, który jest na drugim końcu wetknięty w cokolwiek aktywnego ale brak jakiegokolwiek połączenia DSL.
    Drugi log pokazuje, że linia śmiga. Jeżeli ludzie z TP sprawdzą Ci linię w momencie, gdy masz linię w stanie jak w drugim przypadku - zawsze otrzymasz odpowiedź - "linia jest sprawna, problem musi leżeć po Pana stronie". Wyczuj kiedyś moment, gdy masz zwis netu i gdy linia jest w stanie jak podczas pierwszego logu i wtedy dzwoń na błękitną linię.

  6. #56
    Zaawansowany uczestnik
    Dołączył
    October 04
    Postów
    1,222
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    a swoją drogą - inny pomysł mi wpadł do głowy - skoro już taki szmat czasu walczycie z routerami.
    Naver - pozwól routerowi na administrację z zewnątrz i zabezpiecz ją hasłem i dogadaj się z Marshalem, może zdalnie Ci ustawienia porobi. Później po prostu zabierzesz możliwość zdalnej administracji i po kłopocie.

  7. #57
    Obserwator
    Dołączył
    October 08
    Postów
    32
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Siriah dzieki za odpowiedz w temacie,

    jednak powiem Ci ze ciezko jest dostac a wlasciwie znalezc moment w ktorym ta linia bedzie rozlaczona, poniewaz WAG jest o tyle dobrym ruterem ze automatycznie odnawia polacenie, przez co przynajmniej juz nie latam jak glupi do sasiada resetowac ruteru, zatem zanim sie dodzwonie do jakiejs komptentnej osoby to chwile zejdzie i ruter sam nawiaze od nowa polaczenie

    hmm moze z ta zdalna administracja to jakis pomysl jest, niestety nie mam zielonego pojecia jak to zrobic

  8. #58
    Zaawansowany uczestnik
    Dołączył
    August 07
    Postów
    940
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Naver, ale w logach bedzie info kiedy zrywa i odnawia.
    IMO Problem nie lezy w samej konfiguracji routera, a w slabej (lub zaklucanej) linii / starych kablach. Jezeli to linia napowietrzna, to parametry moga sie zmieniac przy zmianie pogody. Moze tez czesciej zrywac w tzw. szcycie, gdy jest zalogowanych sporo osob i siec sie przeciaza.
    Probowales wezwac technika tepsy do domu ?
    Po czesci moze to i wina chipa routera, poniewaz nie kazdy jak widzisz (patrz TP-Link) reaguje (zrywa) z taka sama czestotliwoscia. Te routery sa zbudowane na roznych chipach, ktore z roznym marginesem bledu odczytuja zmiany tlumienia czy odstepu sygnalu od szumu. Wczesniej pisales, ze na TP-Linku masz SNR Margin (dB): 30.2 oraz 31.0, a Attenuation (dB): 19.0 oraz 10.5. Pewnie na zwyklym modemie usb beda jeszcze inne.
    Zreszta poczytaj na googlach o parametrach linii.
    Na wlasna reke mozesz sprobowac z innym kablem telefonicznym oraz odlaczeniem splittera i telefonow podpietych do niego.

    Co do zdalnej administracji - nalezy uaktywnic dostep HTTP od strony WAN.
    W TP-Linku menu Management-Access Control, a w Linksysie Administration-Management-Gateway Access-Remote Access/.

  9. #59
    Obserwator
    Dołączył
    October 08
    Postów
    32
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    zdalny znalazlem i widze ze mam wpisac ip, wiec w razie czegos mozemy sie na pw dogadac

    jesli chodzi o logi to mialem upgrade firmwaru i dopiero teraz wlaczylem, bo po upgradzie sie wylaczyly
    mimo wszystko jednak te logi jak na moje oko sa bardzo ubogie, w tym tplinku cos jeszcze pisalo a tu to prawie nic nie ma, chyba ze w zlym miejscu patrze
    administration > reporting >Syslog IP Address: podane moje ip > Log: Enable

    na dole widze view log, jak przed wgraniem nowego firmwaru patrzylem na te logi to chyba same z jakimis ip byly, moze cos dodatkowo trzeba wlaczyc?

  10. #60
    Zaawansowany uczestnik
    Dołączył
    August 07
    Postów
    940
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Watpie, zebys cos wiecej znalazl, bo ten WAG200 to domowa masowka z wlasnym, dosc okrojonym os-em. Jedynie WRT-ki (i pare nowszych modeli) sa oparte na Linuxie, ktorego mozna bardziej skonfigurowac.
    To nie problem w ustawieniach, tym bardziej, ze juz rozmawiales z operatorami Linksysa.

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Problem z routerem d link
    By Adamszsz in forum Dostęp do internetu
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-08-08, 17:25
  2. D-LINK DI-542 connect TP-LINK TL-WR541G
    By wojtii in forum Sieci LAN, WiFi
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-08-08, 22:02
  3. PILNE!!! Mam problem z ruterem lub kartą sieciową:(W
    By Rafał.S in forum Dostęp do internetu
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-07-08, 18:58
  4. Problem z routerem D-Link DI-524
    By delta51 in forum Sieci LAN, WiFi
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-02-08, 20:50
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-02-07, 15:46

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Jak czytać DI?

Powered by  
ATMAN EcoSerwer