Strona 1 z 16 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 160
    Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Twoja ocena: Yes No

Co przygotować przed formatem?

Jestem początkującym użytkownikiem, który nigdy jeszcze nie robił formatu dysku.Chcę zrobić format a dysk podzielić na kilka partycji.
    Co muszę wcześniej zrobić (przygotować) aby po formacie i zainstalowaniu Windowsa nie siedzieć dniami i godzinami dla pobrania i zainstalowania od nowa SP3 i poprawek oraz wszystkich programów,które teraz mam zainstalowane na dysku.
    Czy wystarczy skopiować na CD do wgrania po formacie całego foldery "Moje dokumenty", czy trzeba jeszcze skopiować na CD coś z innych folderów np.Documents and Settings czy Dane aplikacji lub sam folder Microsoft?Bardzo proszę tych którzy format robili wielokrotnie o podpowiedź o kolejności poszczególnych kroków, szczególnie instalacji z CD folderów i plików już po formacie.:hmmm::-?
    Za pomoc z góry dziękuję.

Obserwator
    Siła Reputacji
    0