Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42
    Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Twoja ocena: Yes No

Jak posługiwać się GIMP-em?

Witam i nawiązuję do mego wcześniejszego postu w którym pytałem o Photoshop w wersji Portable,któy w/g informacji Macol'a okazał się wersją piracką.
    Posłuchałem podpowiedzi i pobrałem GIMP w wersji 2.7, która miała być stabilną.
    Jestem początkujący i choć dałem sobie radę z programami FSIV,Infaran View czy Pisasa 3 a nawet z tym pirackim Photoshop'em to tego "nie mogę ugryźć".
    Po kliknięciu na ikonę GIMP na monitorze pokazuje mi się taki widok:

Nie wiem dlaczego wyświetla mi się okno konsoli poleceń ani dlaczego pisze,że jest to wersja rozwojowa a nie stabilna.
    Co mam zrobić z oknem konsoli.Jeśli go zamknę "wyłącza się " i GIMP.
    Po próbach "działania na wybranej fotce" nie wiem jak zachować zastosowane zmiany. Po klik na save lub save as w folderze zamiast miniatury widzę ikonę GIMP - fotka

Po 2x klik na tę ikonę na monitorze widzę fotkę wraz z oknem konsoli:

przy czym fotka nie ma rozmiaru jaki był wybrany i nie wiem jak ją zapisać aby była "normalnie" wyświetlana?

Co ja źle robię i gdzie mogę znaleźć poradę?
    W poradach GIMP otwiera mi się od razu strona (czy porada) 9.Wcześniejszych otworzyć nie mogę.
    Czy mogę liczyć tu na pomoc doświadczonych,posługujących się GIMP'em userów?
    Za wszelką pomoc uprzejmie z góry dziękuję.oklony:

Zaawansowany uczestnik
    Siła Reputacji
    0

Pobrałeś niestabilną rozwojową wersję przeznaczoną dla programistów. Ostatnią stabilną wersją GIMP'a jest 2.6.7 Wersję dla Windows można pobrać stąd: http://www.dobreprogramy.pl/GIMP,Pro...ows,13219.html

A tak poza tym to GIMP jest programem wyjątkowo funkcjonalnym i łatwym w obsłudze. Polecam.

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Grzech dzięki...

Grzech dzięki.