Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: Antivirus

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Twoja ocena: Yes No

Unhappy Antivirus

Moj problem polega na tym ze jakis cholerny pseudo antyvirus blokuje mi wglad na wszystkie stronki na internecie. Nie wiem co mam zrobic. Na jakakolwiek stronke chce wejsc ten cholerny program blokuje mnie i na monitorze pojawia sie wiadomosc ze moj komputer jest zaatakowany przez wirusy. nast jestem przekierowana na strone gdzie moge kupic pelna wersje tego glupiego programu. jak moge sie tego pozbyc?
    Mam mcafee antivirus i zrobilam przed chwileczka pelny scan.Ale to nie pomoglo. Pomozcie. Ja jestem totalnie zielona jesli chodzi o cokolwiek zwiazanego z komp i internetem tak wiec prosze wytlumaczcie mi to w jak najprostrzy sposob . Z gory wielkie dzieki.

Zoriętuj się jak nazywa się ten program potem wejdź w Panel sterowania następnie dodaj/usuń programy... na liście znajdź ten program i usuń

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

No wlasnie nie mam zielonego pojecia jak ten program sie nazywa. Probowalam szuac tego w panelu sterowania ale tam tego chyba nie ma. jak wchodze na ich stronke gdzie moglabym kupic pelna wersje tego programu jedyna nazwa jaka tam widnieje to 'antyvir' i tyle.

Zaawansowany uczestnik
    Siła Reputacji
    0

Przeskanuj komputer tym programem:
    http://www.programosy.pl/program,adaware.html

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Zrobilam, ale nie dziala. caly czas wlacza mi sie ten cholerny program. Ja juz nie wiem co mam robic. skanuje jeszcze raz. znalazlam w sumie ten ,antivir' na dysku twardym i wykasowalam go ale to chyba jeszcze nie to. Powiem jedno: wielkie kapsko. I po co te anty wirusy?

Zaawansowany uczestnik
    Siła Reputacji
    0

Widocznie to chytre cholerstwo

Przeskanuj komputer tym programem:
    Spybot - Search & Destroy.

A na koniec jeszcze Kaspersky Virus Removal Tool.