Strona 12 z 19 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 184
  1. #111
    Początkujący
    Dołączył
    July 12
    Postów
    11
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Moja propozycja to 10 km truchtem.

  2. #112
    Miro
    Gość


    Twoja ocena: Yes No

    Dobry artykuł, najzdrowsze zgubienie kilogramów to ruch. Znam desperatów, którzy przyjmują jakieś leki od cukrzycy, które pozwalają chudnąć.

  3. #113
    Obserwator
    Dołączył
    May 11
    Postów
    179
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Nie dość że niebezpiecznie to jeszcze pewnie efekt tymczasowy, podstawa to ruch i pozbycie się z jadłospisu "szybkiego" jedzenia, oraz wszelakich batoników itp. Jedzenie to jedzenie (np mięso, owoce czy też warzywa) a nie ich substytuty. Swoją drogą nie wiem czy nie bardziej niebezpieczne od tłuszczu są cukry. Amerykanie próbowali zastąpić "niezdrowe" tłuszcze cukrami właśnie i skończyli z poważną nadwagą.

  4. #114
    Miro
    Gość


    Twoja ocena: Yes No

    Mam siedzącą prace, muszę coś zrobić 4 kg od grudnia przytyłem. Od jutra zmiana jadłospisu.

  5. #115
    Początkujący
    Dołączył
    July 12
    Postów
    11
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Cytat Napisał Miro Zobacz post
    Mam siedzącą prace, muszę coś zrobić 4 kg od grudnia przytyłem. Od jutra zmiana jadłospisu.
    1. Regularne jedzenie : 3 posiłki dziennie, czyli śniadanie, obiad, kolacja.
    2. Przed każdym posiłkiem napić się szklanki wody.
    3. Nie pić soków, coca-coli itp. tylko woda lub gorzka herbata (polecam zieloną, odradzam napoje herbaciane) w dowolnej ilości.
    4. Na śniadanie ryż lub kasza gryczana (polecam ryż, odradzam kaszę) 1 paczka (100 g).
    5. Na kolację tylko jakiś owoc typu melon, jabłko itp. w małej ilości (1 jabłko na osobę, czy 0,25 melona).
    6. Średni obiad bazujący na warzywach (ale posiadający czasem mięso, czasem rybę, czasem bez mięsa czy ryby).
    7. Codziennie godzinkę intensywnych ćwiczeń, by się porządnie spocić.
    8. Nie podjadać między posiłkami.
    Jeśli po 2 tygodniach jest brak widocznego efektu - to masz poważny problem.
    Ostatnio edytowane przez papuv ; 17-07-12 o 13:05

  6. #116
    Uczestnik Forum
    Dołączył
    March 12
    Postów
    36
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Najlepszy jest basem bo wtedy pracują wszystkie mięśnie.
    Poprawić można na siłowi, ale też aby od razu nie dźwigac ciężarów bo kręgosłup strzeli.

  7. #117
    Miro
    Gość


    Twoja ocena: Yes No

    Basen tak, tylko nie każdy ma dostęp.

  8. #118


    Twoja ocena: Yes No

    Polecam z supli LipoBurn. Amerykański produkt - wiadomo lepsza suplementacja i doświadczenie Sam biorę i na prawdę jeśli cokolwiek się ćwiczy to fajnie idzie zredukować. Tylko dawkowanie 2x2 tabletki

  9. #119
    Miro
    Gość


    Twoja ocena: Yes No

    Amerykański, dostępny w aptekach bez recepty?

  10. #120
    Uczestnik Forum
    Dołączył
    June 11
    Postów
    85
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    co do tych hamerykanskich produktow to faktem jest, ze ich normy na zawartosc skladnikow aktywnych w suplementach sa duzo wyzsze niz polskie normy, zapewne z tego wynika ich wyzsza skutecznosc, u nas to sa po prostu symboliczne dawki

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 4 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 4 gości)

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Jak czytać DI?

Powered by  
ATMAN EcoSerwer