Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
    Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Twoja ocena: Yes No

Blueconnect - karta z modemu do telefonu?

Witam. Możliwe, że już ten temat gdzieś był poruszany, ale ponieważ jestem słabo zorientowana w temacie Blueconnecta, więc piszę tutaj...

W 2008 roku zakupiłam Blueconnecta na abonament (wraz z laptopem) i otrzymałam do niego modem GI0225. I mam takie pytanko: CZY MOŻNA KARTĘ Z MODEMU UŻYWAĆ W TELEFONIE, JEŚLI CHODZI O INTERNET?
    Jeśli tak to jakie wymagania musi spełniać telefon?
    Czy konieczne jest zainstalowanie w telefonie jakichś programów?
    I czy pobierane są jakies dodatkowe opłaty podczas używania karty w telefonie? (mam na abonament, więc nie "doładowuję" konta)

Może banalne pytania, ale jestem kompletnie zielona Jeśli podałam za mało jakichś informacji to proszę piszcie. Z góry dzięki za odp Pozdrawiam

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

Jest mozliwe, Twoj telefon musi miec wpisane ustawienia sieci Era, zwykle w telefonach jest odpowiednia funkcja ktora wysyła do operatora wiadomosc aby ten przysłał automatyczna konfiguracje..
    Jezeli bedziesz chciała wykonywać połączenia telefoniczne, pisać sms musisz sie liczyc z wiekszymi kosztami..i szczerze mowiac jest to nieopłacalne.

Obserwator
    Siła Reputacji
    0

A czy też za samo korzystanie z internetu w telefonie przy pomocy tej karty jest pobierana opłata? Używam ją w laptopie i płacę miesięcznie abonament, ale nie wiem, może przy przełożeniu do tel jest jeszcze osobno coś naliczane. Jeśli przełożę kartę to tylko w tym celu, raczej nie będe korzystać z połączeń i sms Dzięki bardzo za odp

Zaawansowany uczestnik redaktor DI
    admin
    Mieszka w
    Warszawa
    Siła Reputacji
    10