Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Początkujący
    Dołączył
    February 11
    Postów
    4
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Router Asmax1004g netia, problemy z internetem

    Krótko mówiąc błagam o pomoc. Korzystam z usługi szybki internet w Netii ponad pół roku bezprzewodowo. Dostaliśmy router Asmax 1004g z wi-fi. I właściwie od początku korzystania z usługi mam problem z korzystania z internetu, połączenie się przerywa albo ledwo działa i nie mam pojęcia od czego to zależy, dzwoniliśmy, wpisywaliśmy ręcznie DNSy dalej to samo. Panowie przyjeżdżali 3 razy, wymieniono nam router i dalej to samo, no to sprawdzili nawet kabel siedzieli na słupie i stwierdzili że wszystko jest w porządku i że wymyślamy, po jeszcze jednym telefonie padło jakieś stwierdzenie że to nasz kabel jest za stary i chyba za mało wydajny. Po prostu żenada... mogę nawet wysłać screeny ze strony routera(czasem nawet na niej połączenie jest za słabe) a nawet zdjęcie kabla telefonicznego no wszystko tylko żeby to wreszcie działało.

  2. #2
    Początkujący
    Dołączył
    February 11
    Postów
    4
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Dodam jeszcze że ogólnie telefon mamy z TP. W domu mamy dwa gniazdka telefoniczne. W pierwsze podłączony jest telefon przez spliter a na pietrze ten własnie router bezpośrednio. Wcześniej był przy tym pierwszym wraz z telefonem przez podwójny spliter a to u góry było puste. Czy tak czy tak problem jest ten sam

  3. #3
    Początkujący
    Dołączył
    May 11
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    8
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Spróbuj może na kablu się połączyć i sprawdź czy problem nadal występuje. Jeśli nie, to trzeba iśc i kupić sobie normalny router za 80zł w sklepie (tylko musi mieć gniazdko telefoniczne WAN, a nie ethernetowe) - różnica między routerem ADSL i DSL. Prawdopodobnie to wina asmaxa, użytkownicy na niego narzekają.

  4. #4

    Dołączył
    November 11
    Postów
    1
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Wiesz, ja mam taki sam problem. Dzwonienie do Netii niestety nie pomaga, według mnie mają słaby sprzęt (routery). W teorii router powinien śmigać z Internetem do 100 metrów (czyli router jest na dole, a ty na górze i net śmiga aż miło). W praktyce, z każdym metrem siła sygnału jest gorsza i siedząc już około 10 metrów od routera masz siłę sygnału niską lub bardzo niską, w porywach dobrą, choć nieczęsto się to zdarza.
    Net się rwie. Router się zacina. Jak mi genialny pan konsultant powiedział, router pewnie się przegrzewa i musi mieć dojście do powietrza, żeby się tak nie działo. No niestety, ale sprzęt stoi właściwie w przeciągu i lepszego natlenienia zaoferować mu nie mogę. Ale spece z Netii i tak stwierdzą, że to moja wina.
    Lepiej sprawdź jaką masz przepustowość, bo to też może być przyczyną Twoich problemów.

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Tagi dla tego tematu

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Jak czytać DI?

Powered by  
ATMAN EcoSerwer