Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1


    Twoja ocena: Yes No

    Biuro obsługi klienta - pomocy!

    Witajcie moj problem polega na tym, że mam problemy z BOK poprzez drogę mailową. Mam konto na jednym z dużych portali internetowych i napisałam skargę na osobę moderującą ten portal. Jak się okazało potem ta sama osoba odpowiada na maile z BOK. Czyli złożyłam skargę, którą odebrała osoba, której dotyczyła ta skarga. Kiedy poprosiłam o kontakt do osoby nadzorującej pracę przedstawiciela firmy nie dostałam tego kontaktu - bo podobno nie ma nikogo wyżej. A pracownik BOK pisał mi, że jeśli coś mi się nie podoba to zawsze mogę skasować konto na ich portalu, nie wywiązują się z obietnic i niszczą relacje z klientem. U nich to działa wszystko odwrotnie... I mało tego... nie jestem jedyną osobą, której mówili, żeby skasowała konto na ich portalu jesli coś się nie podoba. Takich osób jest więcej.
    Kontaktu do osób mających nadzór nad pracownikami BOK nie dostałam, a w sieci tez nie ma takich danych. Co robić? Komu zgłosić ten problem?

  2. #2
    Uczestnik Forum
    Dołączył
    June 11
    Postów
    31
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    Gdybys podała więcej szczegółów, to może ktoś by coś podpowiedział. Generalnie gość mógł ustawić jakiś filtr i wszystkie wiadomości od Ciebie idą do niego. Możesz spróbować na innym koncie. A jeśli jest to tak znany portal, że ma tylko jednego moderatora i właściciela w jednym, to nic nie poradzisz ;P

  3. #3
    Początkujący
    Dołączył
    October 11
    Postów
    7
    Siła Reputacji
    0


    Twoja ocena: Yes No

    He he .. chyba znam ten portal

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Jak czytać DI?

Powered by  
ATMAN EcoSerwer