Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
    Początkujący
    Siła Reputacji
    0

Twoja ocena: Yes No

Przesłanie zdjęcia z komputera do komórki

Jestem początkujący, więc moje pytanie może jest śmieszne, ale zaryzykuję:
    Czy z komputera można przesłać zdjęcie na telefon komórkowy (moje zdjęcia)?
    Ostatnio edytowane przez ryza1937@o2.pl ; 08-11-11 o 11:31

Początkujący
    Siła Reputacji
    0

Mozna: czy to przez bluetooth czy po prostu przez kabel. Jednak nie wiem nic o telefonie totez trudno powiedziec jakie masz do wyboru rozwiazania. Na poczatek podlacz kabel USB(komp-komorka).

Początkujący
    Siła Reputacji
    0

Cytat Napisał 404_Not_Found Zobacz post
    Mozna: czy to przez bluetooth czy po prostu przez kabel. Jednak nie wiem nic o telefonie totez trudno powiedziec jakie masz do wyboru rozwiazania. Na poczatek podlacz kabel USB(komp-komorka).
    Mam NOKIA C3-00

Początkujący
    Siła Reputacji
    0

O ile sie nie myle telefon ma wejscie na karte pamieci MicroSD wiec mozna ja podlaczyc do komputera bezposrednio(+adapter), lub przez czytnik i poprostu przekopiowac zdjecie. Mozna rowniez podlaczyc ja przez kabel jesli dostales w zestawie, lub zrobic to wszytsko "na okolo". czyli:
    z komputera wyslac samemu sobie na e-mail to zdjecie, maila odczytac w telefonie i zapisac zalacznik(zdjecie)

Początkujący
    Siła Reputacji
    0

Cytat Napisał 404_Not_Found Zobacz post
    O ile sie nie myle telefon ma wejscie na karte pamieci MicroSD wiec mozna ja podlaczyc do komputera bezposrednio(+adapter), lub przez czytnik i poprostu przekopiowac zdjecie. Mozna rowniez podlaczyc ja przez kabel jesli dostales w zestawie, lub zrobic to wszytsko "na okolo". czyli:
    z komputera wyslac samemu sobie na e-mail to zdjecie, maila odczytac w telefonie i zapisac zalacznik(zdjecie)
    -----------------------------------------------------------------------------------