Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
-
12-02-14, 12:29 #1
admin
- Dołączył
- May 11
- Mieszka w
- Warszawa
- Postów
- 111
- Siła Reputacji
- 10
Wsparcie sprzedaży online a Social media.
W styczniu 2014 r. Cube Research po raz trzeci przeprowadził badanie w ramach projektu „Co nakręca eCommerce?”. Udział wzięło w sumie 463 przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe wylosowane z puli ponad 9 tys. podmiotów tego typu działających na polskim rynku. Badanie wykazało, że pomimo świadomości rosnącej roli mediów społecznościowych, polscy przedsiębiorcy e-commerce wciąż nie wykorzystują należycie ich potencjału we przy wspieraniu procesu sprzedaży.
Aż 70% właścicieli polskich sklepów internetowych nich wierzy w skuteczność działań marketingowych w obszarze mediów społecznościowych oraz wyraża przekonanie, że w 2014 roku rola serwisów społecznościowych będzie nadal rosła. Z badania wynika także, że przeważająca liczba badanych sklepów (84 proc.) już w chwili obecnej jest korzysta z serwisów społecznościowych.
Wśród mediów społecznościowych, największą popularnością wśród usługodawców e-commerce cieszy się Facebook (90%). Około 28% przedsiębiorstw zdecydowało się na komunikację za pośrednictwem kanału video i sięgnęło po narzędzia oferowane przez YouTube. Twitter wydał się odpowiednim medium w przekonaniu jednej piątej respondentów, natomiast Pinterest i Google+ to platformy, z których obecnie korzysta odpowiednio 14% i 11% usługodawców. Na końcu rankingu znalazła się Nasza Klasa, której udział osiągnął 4%.
Pomimo deklarowanej przez przedsiębiorców świadomości, że obecność w social media jest potrzebna w celu wsparcia kanału sprzedaży online, z badania wynika, że właściciele sklepów nie przeznaczają wystarczających środków na zarządzanie marką w mediach społecznościowych i nie dbają o komunikację z użytkownikami portali społecznościowych w sposób odpowiedni. Zgodnie z przedstawionymi statystykami przedsiębiorcy e-commerce odpowiadają jedynie na 47% postów na swoich fanpage’ach w serwisie Facebook oraz nie planują odrębnego budżetu na social media (jedynie 6% respondentów przyznało się do planowania takich wydatków). Oznacza to, że nie doceniając potęgi mediów społecznościowych właściciele sklepów internetowych decydują się na ich obsługę we własnym zakresie. Pocieszającą informacją jest jednak fakt, iż prawie ¼ ankietowanych planuje zwiększyć nakłady na social media już w tym roku.
Dlaczego warto docenić social media?
Prognozy rynkowe są jednoznaczne - w 2014 roku rosnąca świadomość oraz wymagania e-konsumentów spowodują, że konieczna będzie bardziej dopasowana do potrzeb i oparta na analizie historii zakupowej komunikacja z klientem. Nie należy bagatelizować tego, że w 2013 roku około 60% badanych internautów zadeklarowało, że śledzi ulubioną markę w sieci aby otrzymywać informacje o produkcie i rabatach. Jest to informacja, wobec której żaden usługodawca z branży e-commerce nie powinien pozostać obojętny. Ponadto, należy pamiętać, że social media stanowią dla potencjalnego klienta sklepu istotny kanał informacyjny, ponieważ oferują możliwość szybkiego pogłębienia wiedzy za pomocą wyszukania opinii znajomych czy odnalezienia opisów czy filmów z produktem. Wdrożenie odpowiednich narzędzi zarządzania marketingiem w obszarze mediów społecznościowych powinno być zatem jednym z priorytetowych założeń dla przedsiębiorców, którzy jeszcze nie zdecydowali się na wprowadzenie tego typu rozwiązań w odniesieniu do ich działalności.
Uświadomienie polskim przedsiębiorcom potencjału, jaki kryją w sobie media społecznościowe może w najbliższym czasie okazać się kluczową kwestią dla rozwoju ich działalności w 2014 roku – komentuje Dominika Strupiechowska, Junior PR Specialist GRUPA 365 NET Analizując potrzeby klientów, profil usług oraz narzędzia, jakie oferują przedsiębiorcom prowadzącym sklepy internetowe konkretne platformy społecznościowe zyskujemy ogromną szansę na dotarcie do rzeszy nowych klientów oraz znaczne zwiększenie sprzedaży.
źródła: informacja prasowa
-
17-02-14, 09:14 #2
- Dołączył
- March 12
- Postów
- 39
- Siła Reputacji
- 0
-
24-02-14, 14:15 #3
- Dołączył
- February 14
- Postów
- 2
- Siła Reputacji
- 0
-
24-02-14, 22:00 #4
- Dołączył
- June 13
- Postów
- 6
- Siła Reputacji
- 0
-
09-02-16, 12:04 #5
- Dołączył
- February 16
- Mieszka w
- Zielona Góra
- Postów
- 6
- Siła Reputacji
- 0
Odp: Wsparcie sprzedaży online a Social media.
to czy sprzedaje na pewno zależy od marki i od stylu prowadzenia profili. Jedne będą sprzedawać, inne nie.
Wydaje mi się, że media społecznościowe nie sprzedają po prostu bezpośrednio, ale mogą jakby przekonać kogoś do kupienia produktu akurat tej firmy.
Sama czasami sprawdzam firmę przed zakupem na fb, aby potwierdzić jej autentyczność, zwłaszcza jeżeli jest to sklep internetowy, w którym jeszcze nie kupowałam
-
20-07-17, 09:59 #6
- Dołączył
- July 17
- Postów
- 4
- Siła Reputacji
- 0
Odp: Wsparcie sprzedaży online a Social media.
Tak jak feeby napisała, wydaje mi się, że media społecznościowe głownie mają pomagać w sprzedaży (wypromować produkt, pokazać go itp.) to jest bardziej PR-owe działanie niż sprzedażowe, nie mniej jednak w tej chwili posiadanie profili firmowych w mediach społecznościowych to obowiązek jeśli myślisz o rozkręceniu biznesu. Dodatkowo może wspomóc pozycjonowanie twojej storny.
-
20-10-21, 10:57 #7
- Dołączył
- April 21
- Postów
- 789
- Siła Reputacji
- 0
Odp: Wsparcie sprzedaży online a Social media.
W zupełności zgadzam się z tym, że promocja w social mediach to w dzisiejszych czasach podstawa sukcesu. Nawet jeśli dany produkt czy usługa są świetne, to bez reklamy ludzie po prostu nie będą mieli szansy poznać marki. Dlatego bardzo ważne jest zwiększenie rozpoznawalności firmy czy marki i zadbanie o jej jak najlepsze opinie, super się tutaj sprawdzi kupowanie komentarzy - https://kup-komentarze.pl/. Dużo pozytywnych komentarzy to znacznie większe zainteresowanie odbiorców.
-
27-11-21, 10:28 #8
- Dołączył
- May 21
- Postów
- 26
- Siła Reputacji
- 0
Odp: Wsparcie sprzedaży online a Social media.
Moim zdaniem reklama w social mediach to bardzo dobry pomysł. Przede wszystkim prowadzenie profili firmowych na facebooku czy instagramie nic nie kosztuje. Trzeba jedynie sprawić aby nasz profil się przebił, kiedy już osiągnie zasięgi to machina kręci się sama
Wiadomo, że wszyscy patrzą na liczby dlatego warto dokupić like czy follow
Ja zawsze robię to tutaj i mogę Wam polecić https://www.socialmediabost.pl/socialmediabost-opinie
-
11-06-22, 12:12 #9
- Dołączył
- July 21
- Postów
- 481
- Siła Reputacji
- 0
Odp: Wsparcie sprzedaży online a Social media.
Mogę Wam wszystkim polecić sprawdzić stronę https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-r...owe-z-pomyslem , na której znajdziecie bardzo interesujący artykuł na temat reklamy wieloformatowej. Moim zdaniem reklama wieloformatowa daje ogromne możiwości.
- - - Updated - - -
Mogę Wam wszystkim polecić sprawdzić stronę https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-reklamy-wielkoformatowe-z-pomyslem , na której znajdziecie bardzo interesujący artykuł na temat reklamy wieloformatowej. Moim zdaniem reklama wieloformatowa daje ogromne możiwości.
-
27-06-22, 22:55 #10
- Dołączył
- April 21
- Postów
- 789
- Siła Reputacji
- 0
Odp: Wsparcie sprzedaży online a Social media.
Jasne że media społecznościowe odgrywają dużą rolę w promowaniu różnego rodzaju działalności. Ja również zaryzykowałem i postanowiłem zacząć współpracę z agencją która zajmuje się tym na co dzień. Polecam https://mrpost.pl/agencja-social-media-wroclaw/, umiejętnie tworzą strategię którą wdrażając w życie sprawiają że działalność staje się widoczna w sieci w morzu konkurencji. Dla mnie to było coś, ponieważ bardzo zwiększyłem swoje zasięgi. Wykreowali również nowy bardzo pozytywny wizerunek mojej działalności za co bardzo im dziękuję. Polecam każdemu skorzystać z ich fachowości.
Informacje o temacie
Users Browsing this Thread
Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)
Zakładki