Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1
-
19-02-14, 00:19 #1
admin
- Dołączył
- May 11
- Mieszka w
- Warszawa
- Postów
- 111
- Siła Reputacji
- 10
Marketing wśród kierowców - inspiracje dla marketingowców
Tzw. "Narodowy Test Kierowców" to ciekawy pomysł na popularyzację marki LINK4 wśród użytkowników PAYBACK i ich znajomych na Facebook’u, a także zwiększenie liczby fanów na FB. Jak podają organizatorzy akcji po teście ich liczba wzrosła do 30 tysięcy (ale nie podają ile był przed testem)
W Narodowym Teście Kierowców wzięło udział ponad 20 000 osób. Był to konkurs na Facebook’u zorganizowany przez LINK4 wspólnie z programem Payback. Za pomocą specjalnej aplikacji po odpowiedzi na kilka pytań każdy biorący udział w konkursie otrzymał zwrotną informację, jakim jest typem kierowcy oraz nagrodę gwarantowaną – 15% zniżki na ubezpieczenie komunikacyjne w LINK4. Jeżeli posiadał kartę Payback otrzymał dodatkowo 50 punktów.
Uczestnicy testu wygrali także 20 Kursów Bezpiecznej Jazdy w Sobiesław Zasada Centrum, z którym LINK4 współpracuje od dwóch lat, cztery konsole PS4 i blisko 200 nawigacji NaviExpert.
Konkurs był wspierany kampaniami reklamowymi w mediach internetowych. Polecał go także znany polski kierowca rajdowy – Tomasz Czopik. Zabawa trwała 4 tygodnie.
źródło: informacja prasowa
Informacje o temacie
Users Browsing this Thread
Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)
Zakładki